Mun pää halkeaa noihin jatkuviin perheenlisäys kyselyihin!
Asia ei ole millään tavalla meille ajankohtainen, vaikka mieheni kanssa naimisissa ollaankin.
Lisäksi sairastan erästä sairautta jonka takia en välttämättä ikinä lapsia tule saamaan, tämäkin on tiedossa lähes kaikilla sukulaisilla ja silti AINA joku vihjailee muka niin hauskasti, että millos meille tulee lapsia. En enää tiedä miten kommentoida kun kukaan ei tunnu tajuavan miten törkeää tuommoinen on.
Kommentit (9)
Sano kun jumala suo. Sitten vaihdat puheenaiheen -
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet vastannut?
Että asia ei ole meille ajankohtainen.
Mun tuttavapari tapasi toisensa lukiossa ja alusta asti ilmoittivat kaikille että eivät ikinä lapsia hanki. Saivat sitten ihan rauhassa elää elämäänsä, opiskella ja mennä naimisiin, 2 lasta hankkivat sitten +30 v. Se että sanoo jolleki että lapset tulee sitte aikanaan ei estä samaa urpoa esittämästä samaa kysymystä kahden viikon päästä. Toki voi vastata aina samalla tavalla, ajallaan on ihan hyvä vastaus. "Ei ikinä" lopettaa kyselyt :)
Sano että ette aio hankkia lapsia ja enempää et kommentoi. Jos niin käykin että pystyt raskautumaan, voit kertoa muuttaneeai mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavapari tapasi toisensa lukiossa ja alusta asti ilmoittivat kaikille että eivät ikinä lapsia hanki. Saivat sitten ihan rauhassa elää elämäänsä, opiskella ja mennä naimisiin, 2 lasta hankkivat sitten +30 v. Se että sanoo jolleki että lapset tulee sitte aikanaan ei estä samaa urpoa esittämästä samaa kysymystä kahden viikon päästä. Toki voi vastata aina samalla tavalla, ajallaan on ihan hyvä vastaus. "Ei ikinä" lopettaa kyselyt :)
No ei tuokaan ole hyvä. Koska siitä tulee vaan sitten muille se mikähän sekin on olevinaan tai kun lapsi sitten hommataan ja saadaan niin sitten myhistellään että sanoinhan mää ettei tollaista ehdottomuutta ole kuin mitä ne sanoi ettei lasta koskaan hommata..
Ei toi kysymys vaan koskaan mene ohi. Kun saat toisen, kysytään milloin tulee toinen, sitten sen jälkeen tahdotaan tietää tuleeko lapsia vielä?
Jos sanoisit että lapsia tulee jos on tullakseen (eli jos elämäntilanteenne muuttuu lapsen hankinnalle sopivaksi) ja sitten vaihdat aihetta. Kun lapsia ei tule niin sukulaiset toivottavasti vetävät siitä omat johtopäätöksensä ja lakkaavat kyselemästä.
Tehkää jo niitä mukuloita tai erotkaa.
Kysy niiltä mummeleilta että koska aikovat kuolla niin minä tein ja sain rauhan idiooteilta kysymyksiltä
Mitä olet vastannut?