Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien Itseaiheutettujen sairauksien hoito itse maksettavaksi.

Syyllistäkää !
04.03.2017 |

2 tyypin diabeetikon lääkkeiden korvattavuutta alennettiin lähinnä perustelleen että elämäntapasairaus.

Kun tälle tielle lähdettiin niin kannatan lämpimästi soveltamista muihinkin sairauksiin ja korvauksiin. Laitetaan listalle mys HIV ja muut sukupuolitaudit. sepelvaltimosairaudet, Urheiluvammat, onnettomuudet sillä niihinkin voi paljon vaikuttaa, lasten elatus, tyttömyys, jne.........

On eriarvoistamista että juuri Diabeetikoiden lääkekorvauksiin puututtiin ja muut jätettiin rauhaan. Leikkuri laulamaan ja pienennetään verotusta sekä lisätään omavastuuta kaikessa !!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortit maksullisiksi! Raskaus jos mikä on itseaiheutettua.

Vierailija
2/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elintasosairaus, oikein että laitettiin samalle viivalle. Köyhissä maissa ei ole ELINTASOSAIRAUKSIA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoinfarkti on elintasosairaus välillisesti. Mutta minä, joka syön säännöllisesti ja pääasiassa terveellisesti, liikun paljon, ei ylipainoa, en ole koskaan tupakoinut, onnistuin saamaan TIA-kohtauksen. Pitäisikö mun pitää tarkkaa ruokapäivää, jos vaikka viime sunnuntaina syömäni suklaapatukka aiheuttaa vereenpainee ja kolesterolin nousua sekä sitä kautta aivoinfarktin? Kolmasosa TIA:n saaneista saa aivoinfarktin myöhemmin. 

Vierailija
4/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki taudit on jumalan rankaisua pahoista teoista.

Kaiiki terveydenhoito maksulliseksi!

Vierailija
5/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lyhytnäköistä ajattelua, raskauden jatkaminen ja synnyttäminen puhumattakaan uudesta elämästä vasta aiheuttavatkin kuluja yhteiskunnalle. Aborttia pikemminkin pitäisi suositella, jos kulujen kannalta ajatellaan.

Vierailija
6/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liikunnassa syntyneet vammat omaan piikkiin. Kenenkään ei ole pakko kohkata ympäriinsä.

Vierailija
7/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos lapsena imeskelty tutti on ollut myrkyllinen?

Vierailija
8/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entä raiskaus ?

Vierailija
9/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs jos lapsena imeskelty tutti on ollut myrkyllinen?

Itse aiheutettua. Kuka käski imeskellä tuttia. Tai vanhempien ostaa.

Vierailija
10/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin kaikki täysi-ikäisenä ilmaantuvat sairaudet itse maksettavaksi.

Vierailija
11/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöllinen sidekudossairauteni on itseaiheutettu. Mitäs menin syntymään geeniä kantaville vanhemmille.

Vierailija
12/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten köyhä maksaa kymppitonnien leikkauksia, köyhät kuolee ja rikkaat elävät pitkään. Yksinkertainen polven tähytysleikkaus maksaa kohta 3000. Tulkoon maksulliseksi. Entä syövänhoito, 10.000€ /1 kerta sytostaattitiputus, siitä vaan.

Vierailija
13/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvinvointivaltio. Se perustuu sille, että ketään ei jätetä. Sama periaate on ollut aina Skandinaviassa, johtunee ilmastosta. Kaikilla on erilaisia elämäntilanteita, lapsesta hautaan. Minusta on ikävää, että nykyään on alettu itsekkäästi huutamaan, ettei haluta osallistua kustannuksiin tai kukin maksakoon itse. Moni yritys ja yksityishenkilö lipeää kustannuksia veroparatiisiin. Mikä meihin on mennyt? Missä empatia? Tilalla ahneus ja itsekkyys. Ihmeellinen luulo, ettei minulle voi koskaan sattua mitään ikävää elämäni aikana, enkä tule tarvitsemaan apua. Meidän yhteiskuntamme rauha ja tasa-arvo perustuu sille, ettei kaveria jätetä huonompina aikoina. Siksi verot. 

Käykää ihmiset maailmalla ja katsokaa, miten surkeasti siellä nämä asiat hoidetaan. Siksi tänne niitä tyyppejä kumiveneilläkin tunkee, koska tämä on upea paikka elää.

Vierailija
14/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv ainakin pitäisi kustantaa itse. Se maksaa kymmeniä tuhansia vuodessa per hivari, ja suurin osa potilaista on ulkomaalaisia! Tulevat Suomeen hoidattamaan hivinsä ilmaiseksi, ja sen lisäksi pitää maksaa niiden muu elämä. Sietämätöntä!

Vierailija
15/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastimisista johtuvat murtumat omaan piikkiin. Mitäs läksitte liukkaalla ulos tai mitäs ette ole ostaneet piikkiremmejä kenkiinne. Onnettomuusvammat omaan piikkiin. Niitä ei olis sattunut, jos ette olisi olleet siellä, missä se onnettomuus sattui. Omaa syytä siis. 

Vierailija
16/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv ei kyllä ole aina itseaiheutettu, moni lapsi saa sen (huume)äidiltään syntyessään.

Vierailija
17/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumisesta ja voin syönnistä aiheutuneet sairaudet pitää kaikkien maksaa itse!

18/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vasta pulma tulis kun lanssi kiiruhtaa auto-onnettomuus paikalle. Ensiapua ei voi aloittaa ennen kuin tiedetään syyllinen ja löytyykö tältä syylliseltä mahdollisesti maksukykyä. Ja kaiketi se syyllinen joutuisi sitten maksamaan vastapuolenkin hoidon?

Naurettavan typerä tuo AP:n esittämä lause, jota aina välillä jonkun idiootin suusta kuulee.

Vierailija
19/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnassa saadut vammat aiheuttaa vuodessa suomessa yli 30000 sairaslomapäivää..

Vierailija
20/21 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kyseinen sairaus periytyvää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi