Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko kasmirin pitänyt tuhota axlin ura?

Vierailija
04.03.2017 |

Jos kasmir oli pyytänyt axlia lopettamaan harrastuksensa, mutta hän ei olisi näin tehnyt, niin olisiko kasmirin pitänyt oikeasti ilmiantaa axl poliisille ja tuhota kaverinsa (ja ehkä muidenkin ura)? Siinä sitä olisi vasta ollut jeesustelua kerrakseen, mutta toki olisi tehnyt hyvää miehen omalle uralle.

Kuka olisi kasmirin asemassa tehnyt kaverilleen oikeasti nois pskaisesti? Kysynpä vain?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi. Tietenkin. Aivan uskomatonta että joku edes kysyy tuollaista.

Vierailija
2/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan hänenä olisi. Mielummin pidän hyvän ystävän kun ajattelen muutaman kiertävän vosun tunteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on hyvä ja läheinen ystävä, jonka elämän tuhoaisit täysin tuolla tavalla, tekisitkö tosiaan itse sen? Kasmirille olisi riittänyt, että poistuu whatsapp ryhmästä ja näin irtisanoutuu toiminnasta.

Vierailija
4/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kasmir olisi voinut vaatia axelia lopettamaan ja poistamaan videot. Sanoa että jää aivan varmasti joskus kiinni ja silloin joutuu suuriin vaikeuksiin.

Vierailija
5/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olisi pitämyt a) ensin todella käskeä kaveriaan lopettamaan sitten b)pitäähuolta siitä, että tästä käskystä jää edes jotain jälkiä edim siihen wa-ringin dataan, jota ovat katselleet ja jota kautta kaikki muukin on paljastunut ja sitten c)todellakin tehdä kaverin tyhmyydestä loppu pakolla (eli käräyttämällä) jos muu ei toimi. Hyvä ystävä todellakin estää kaveriaan enää tekemästä enempää tyhmyyksiä. Vain huono kaveri antaa toisen valua syvemmälle.

Vierailija
6/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin se raja yleensä vedetään mitä juttuja kaverilta siedetään. Jättäisittekö kertomatta että kaverinne on raiskaaja, eläinten kiduttaja, pedofiili? Kyse on vain siitä että Kasmirin mielestä kyseessä oli pieni rikos, tyyliin ylinopeus. Sellaisista ei kerrota. Tuomarien mielestä ei nyt sitten ollutkaan niin pieni juttu.

Vierailija
7/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kasmir olisi voinut vaatia axelia lopettamaan ja poistamaan videot. Sanoa että jää aivan varmasti joskus kiinni ja silloin joutuu suuriin vaikeuksiin.

Kyllä ja tämän jälkeen painaa "eroa ryhmästä". mutta ei ketään voi vaatia tuhoamaan kaverinsa elämää. Korkeintaan jättää kaveri omaan arvoonsa ja ottaa etäisyyttä.

Vierailija
8/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus, pedofilia ja murha ovat kuitenkin eritason rikoksia. Tuomion perusteella tämä rinnastui juurikin enemmän törkeään liikenneturvallisuuden vaarantamiseen.

Vierailija
9/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaus, pedofilia ja murha ovat kuitenkin eritason rikoksia. Tuomion perusteella tämä rinnastui juurikin enemmän törkeään liikenneturvallisuuden vaarantamiseen.

Ihmisten mielestä kyse on jostain muusta selkeästi, koska Kasmirin käytöstä ei oikein ymmärretä.

Vierailija
10/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on hyvä ja läheinen ystävä, jonka elämän tuhoaisit täysin tuolla tavalla, tekisitkö tosiaan itse sen? Kasmirille olisi riittänyt, että poistuu whatsapp ryhmästä ja näin irtisanoutuu toiminnasta.

Kyllä. Koska en olisi halunnut tunnolleninniitä uhreja jotka olisi tullut sen jälkeen minä sain tietää mutta vaikenin.

Axl teki asioita joista pitääkin tulla tuntuva seuraus.

Vierailija
11/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Kasmir olisi tuossa tilanteessa pilannut Axl:n uran? :D Ei suinkaan Aksu itse?

Vierailija
12/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tiesivätkö wa-ryhmässä olijat siitä kuinka monia axl oli loppujen lopuksi kuvannut.

Vierailija
13/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on siitä, että jättämälä käräyttämättä kaverinsa, tässä on yksi "ystävä" sntanut toisen vajota paljon dyvemmälle sekä rikokseen että omaan tuhoonsa kuin olisi tapahtunut, jos hänet olisi käräytetty esim ensimmäisen videon jälkeen. Yksi video olisi voinut olla sattumaa ja hölmöilyä, ja olisi toidennäköisewti annettu anteeksi - ehkä jopa rikosoikeuddessa, mutta ainakin mediassaa. Koska sitä nyt sattuu ja tapahtuu kun kukkopoikasia ollaan..." - asenteella. Suomi on niin naisvihamielinen maa, että näin olisi käynyt melko varmasti. Jos axl olisi pysäytetty tällöin, pysäyttäjä olisi toennäköisesti pikemminkin PELASTANUT kuin tuhonnut hänen uransa.

Mutta ei, tämä "ystävä" ei pysäyttänyt kaveriaan silloin kun homma olisi ollut suht pientä, vaan antoi tämän vajota syvemmälle sekä kudipäsiyyteen että rikokseen ja sitä kautta antoi tämän tuhota (ihan itse) uransa.

Vierailija
14/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir olisi voinut itse jättää ryhmän sanottuaan muille haipeille ensin suoraan että ällöttävää touhua. Olisi paljon suopeampi kohtelu jos olisi tehnyt noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme