Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko jättää 10v kaverinsa kanssa kotiin yön yli

Vierailija
04.03.2017 |

kun me vanhemmat olemme poissa kotoa? Vai laitanko lapsen kaverin luokse, jossa vanhemmat paikalla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään voi jättää.

Vierailija
2/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu 10- vuotiaasta. Sinä varmasti tunnet hänet parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa jättäisi 10-vuotiaita kaksistaan.

Vierailija
4/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Epäilen provoksi.

Vierailija
5/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla menisi herne nenään, jos mun 10 v poika olis yökylässä jätetty yöksi kaverin kanssa kahdestaan. Otahan kaverin vanhempiin yhteyttä ennen tyhmiä päätöksiä.

Vierailija
6/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaveri on jo 11v ja omakin tyttö täyttää kesällä. Osaavat kyllä olla aika fiksusti ja eivät lähde mihinkään tai tee muuta tyhmää. Ja ruuat löytyy kaapista. Ap

Vierailija
7/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kaveri on jo 11v ja omakin tyttö täyttää kesällä. Osaavat kyllä olla aika fiksusti ja eivät lähde mihinkään tai tee muuta tyhmää. Ja ruuat löytyy kaapista. Ap

Jo 11v huoh. Eikö lapset voi olla kaverin luona yötä jos siellä vanhemmat paikalla? Mä raivostuisin jos tietäisin et mun 10-11v lapsi kaverilla yötä ja vanhemmat ei kotona.

Ap miksi hankit lapsen? Järkevä vanhempi ei edes kysele tällaisia.

Vierailija
8/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootko joku yh jonka pakko päästä jonkun ukon luo panee tai baariin? Lapsi nyt vaan sattuu olemaan tiellä.

Vierailija
9/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän lastani jo isona. En osa ajatella, että tuossa olisi oikeasti jotain noin outoa. Lapsi on esikoinen ja pienemmät ovat mummolla yö yli. Lapsi itse tätä ehdotti ja siksi mietin. Nuohan ovat jo teinejä, tai ainakin melkein. Ap

Vierailija
10/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ootko joku yh jonka pakko päästä jonkun ukon luo panee tai baariin? Lapsi nyt vaan sattuu olemaan tiellä.

Etkö osaa lukea vai etkö vain ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
11/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse jäänyt lapsen tasolle. Kasva aikuiseksi ja ota vastuu, lasten heitteillejättö ei ole mikään pikkujuttu.

Vierailija
12/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän lastani jo isona. En osa ajatella, että tuossa olisi oikeasti jotain noin outoa. Lapsi on esikoinen ja pienemmät ovat mummolla yö yli. Lapsi itse tätä ehdotti ja siksi mietin. Nuohan ovat jo teinejä, tai ainakin melkein. Ap

Ei kaikkia teinejäkään voi jättää kaverinsa kanssa kaksin yöksi.

Vierailija
13/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v on vielä pikku lapsi. En jättäis kahdestaan yöksi. Entä jos sattuu jotain kauheaa.

Vierailija
14/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ite ehdotti, onkohan taka-ajatuksia...

Vierailija
15/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11v on vielä pikku lapsi. En jättäis kahdestaan yöksi. Entä jos sattuu jotain kauheaa.

On kyllä kaukana pikku lapsesta, eivät edes juuri leiki enää. Ap

Vierailija
16/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi. 14 v jätin kaverukset kun itse halusivat, ja vanhemmat antoi luvan. 10 v voi joutua vielä paniikkiin jos jotain yllättävää tapahtuu.

Et tietenkään jätä.

Vierailija
18/18 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luotat lapseesi ei sinun tarvitse täällä kysyä. Turha välittää noista lasu-huutelijoista. Eniten olisin huolissani jos lapset tuntee turvattomuutta mutta jos itse ehdottivat on se epätodennäköistä. Olet kuitenkin puhelimen lähellä saavutettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme