Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erota vai ei

Vierailija
04.03.2017 |

Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa seitsemän vuotta. Liitto on molemmille toinen. Lapset ovat aikuisia, eivätkä asu kanssamme. Avioliittomme on mahtunut mieheni konkurssi, jonka hän alussa salasi ja jonka vuoksi minulla meni luottamus talousasioiden hoidossa häneen. Lisäksi sairastuin vakavasti, jolloin mieheni oli tukenani ja kun parannuin niin mieheni joutui onnettomuuteen ja loukkaantui pahoin, jolloin minä taas puolestani hoidin häntä.
Nyt on tilanne se, että olemme molemmat kunnossa, mutta avioliitto ei. Seksiä ei ole ollut neljään vuoteen ja mieheni on sanonut, ettei häntä seksi kiinnosta. Minua kiinnostaisi ja olenkin tullut usei torjutuksi, nyt olen lakannut yrittämästä. Arki sujuu, mutta yhteistä puhumista, eikä tekemistä enää paljon löydy.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko valmis elämään ilman seksiä myös jatkossa? Jos et niin kerro se miehellesi. Jos hän ei halua selvittää miksi seksi ei häntä kiinnosta niin ratkaisu on joko hakea seksiä muualta tai aikuismaisesti erota ensin. Simple as that.

Vierailija
2/3 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksesta. En ole valmis elämään loppuelämääni ilman seksiä, ulkopuoliset jutut ei tule kysymykseen eli yritän vielä selvittää, että miksi ei ja että onko se lopullista hänen kohdallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että olette etääntyneet toisistanne. Puhukaa toisillenne. Tee vaikka tikusta asiaa, mutta puhu hänen kanssaan. Aloittakaan jostakin sellaisesta aiheesta, josta ei tule riitaa. Etene vähitellen vaikeisiin asioihin. Aluksi puhuminen voi tuntua hankalalta, mutta siihenkin tottuu kyllä. 

Mieti, millaista teillä oli aikaisemmin. Mihin hänen piirteissään ihastuit. Mitä hyvää hänessä näet tällä hetkellä. Kerro tämä miehellesi. Kysy häneltä nämä samat kysymykset. 

Kysy mieheltäsi, miksi seksi ei kiinnosta häntä. Hän voi olla epävarma omasta seksuaalisuudestaan. Onko hän masentunut? Potenssi voi myös heiketä iän myötä. Vika voi olla ihan elimellinen, jostakin sairaudesta johtuva. On joitakin miestenvaivoja, joiden yksi oire on haluttomuus tai seksuaalinen kyvyttömyys. Näiden selvittämiseksi tarvitaan lääkäriä. Ole valmis kannustamaan häntä lääkärintutkimuksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi