Tilasin viime yönä kännissä 1000 eurolla tavaraa netistä
Onko kaikissa tuotteissa palautusoikeus? :D En ole mikään rahamies, joten hieman kaduttaa.
Kommentit (16)
Mistä tilasit, ulkomailta vai Suomesta?
Krapulassa sitten kadut hankintojasi. Toivottavasti et maksanut vielä niitä
Olisimpa ollut eilen kärpäsenä katossa näkemässä kun intsinä tilailet :D
On varmaan kaikissa palautusoikeus mutta joissain paikoissa joutuu itse maksamaan palautuskulut.
N31
Taisit juoda oikein Porvoon mitalla ?
Mä tarvitsen lukon matkasivuille, kun nautiskelen alkomahoolia.
Mä en ollu ees kännissä!! Viime viikonloppuna. Oh.
Onkohan sulla alzheimer? Sukulaismiehelle kävi samalla tavoin kun sairaus sai otteen: tilaili kaikkea kallista (mm. auton). Kaupat saatiin onneksi purettua, kun pystyttiin osoittamaan lääkärintodistuksella, ettei hän ollut terve.
Ehkä kannattais vähentää sitä juomista. Tuollainen on silkkaa typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Krapulassa sitten kadut hankintojasi. Toivottavasti et maksanut vielä niitä
Kyllä ne yleensä pitää maksaa tilatessa. Luottokortti on kyllä veikeä muovinpalanen. Aamuisin ei niinkään kaduta, mutta ihmetyttää kyllä mihin se vallaton öinen into katosi herätessä.
Minunkin pitäisi, kun vain keksisin, miten tuolla Mastercardilla maksettiinkaan ulkomaanostokset. Joku koodi varmaan piti muistaa, löytäis vaan jostakin.
Mä tilasin ihan selvinpäin 600€ tavaraa. Eikä kaduta :D Jätä viina pois, niin ei harmita :D
Voi luoja. Mitä ihmettä sä tilasit? No kyllähän ne varmasti voi palauttaa. Joissain paikoissa voi jopa peruuttaa tilauksen ennen kuin se lähetetään.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sulla alzheimer? Sukulaismiehelle kävi samalla tavoin kun sairaus sai otteen: tilaili kaikkea kallista (mm. auton). Kaupat saatiin onneksi purettua, kun pystyttiin osoittamaan lääkärintodistuksella, ettei hän ollut terve.
Riittää ihan pari viskilasillilsta, autokuume ja nettipankki.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin pitäisi, kun vain keksisin, miten tuolla Mastercardilla maksettiinkaan ulkomaanostokset. Joku koodi varmaan piti muistaa, löytäis vaan jostakin.
Numerosarjat lukee siinä kortissa. Pitkä sarja, voimassaolo ja takapuolelta 3-numeroinen security code. Sitten vaan ostoksille Ebayhin, Aliexpressiin tms.
Minkä ihmeen takia sinä niin teit?