Auttakaa, vituttaa poikaystävän suku ja kaverit! Pitävät minua ihan tööttinä!!!
Ollaan seurusteltu puoli vuotta ja en tiedä mitä tekisin.
Poikkis kyllä varoitti, että ei pidä ottaa heikeläisiä liian vakavissaan, mutta en tiedä mitä tehdä kun meillä ei ole mutään yhteistä.
Heillä on perhepäivällinen joka sunnuntai, jossa puhutaan ihan kummista asioista mitä en tajua. Jotain postmoderni filosofia ja pop-taide juttua tai kreikan kirjallisuutta tai englantilaisia talousteorioita.
Heillä teini-ikäiset pikkusiskotkin tietää mistä puhutaan ja mä olen ihan öö vaikka luenkin yliopistossa.
Mitä hittoa tämä on, eihän tällaisia olekaan. Ja rahaakin heillä on et ranteet taipuu :(
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Lol Ullanlinna-Eira syndrooma.
Mun kaverilla oli tää sama :D
Poikkis kulttuurisuvusta, vene ja mökki Turun saaristossa kelpas, mutta poikkiksen äiti oli tohtori x 2 ja pikkusysteri jossain nerokoulussa Englannissa. Niillä kuulemma ihan pokkana puhuttiin jostain fysiikan teorioista ja miten islannin ääntäminen eroaa viikinkikielestä samalla kun raaputettiin veneenpohjaa.
Pysy kaukana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkis kulttuurisuvusta, vene ja mökki Turun saaristossa kelpas, mutta poikkiksen äiti oli tohtori x 2 ja pikkusysteri jossain nerokoulussa Englannissa. Niillä kuulemma ihan pokkana puhuttiin jostain fysiikan teorioista ja miten islannin ääntäminen eroaa viikinkikielestä samalla kun raaputettiin veneenpohjaa.
Pysy kaukana!
Fysiikasta en ymmärrä mitään, mutta olisi mielenkiintoista kuunnella kieliäänteiden eroista. En mä niistäkään mitään tiedä, mutta kuulostaa kiinnostavalta aiheelta.
Joko ap et osallistu päivällisiin tai sitten koitat imeä kaiken tiedon, mitä pöydässä saat. Itse olen sen verran tollo (vain amiksen käynyt), että voisin jopa ääneen ihailla sitä nippelitiedon määrää, mitä joillekkin pään sisään mahtuu. Ja myös myöntäisin suoraan, että en mä mitään tiedä, mutta kuuntelen mieluusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy kaukana!
Fysiikasta en ymmärrä mitään, mutta olisi mielenkiintoista kuunnella kieliäänteiden eroista. En mä niistäkään mitään tiedä, mutta kuulostaa kiinnostavalta aiheelta.
Joko ap et osallistu päivällisiin tai sitten koitat imeä kaiken tiedon, mitä pöydässä saat. Itse olen sen verran tollo (vain amiksen käynyt), että voisin jopa ääneen ihailla sitä nippelitiedon määrää, mitä joillekkin pään sisään mahtuu. Ja myös myöntäisin suoraan, että en mä mitään tiedä, mutta kuuntelen mieluusti.
Amiksen käyneeksi kirjoitat varsin hyvin. "Joillekkin" kirjoitetaan oikeasti "joillekin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy kaukana!
Onpa hassua miten puheenaiheet yhdistyy stereotyyppeihin. Meilläkin voitaisiin hyvin puhua peltotalkoiden lomassa (normaalisti enemmin kahvipöydässä) tuollaisia asioita. Ja ihan amiksia on kaikki paitsi minä olen maisteri. Sivistys ja koulutus ei aina kulje käsi kädessä ja olen kyllä onnellinen että olen syntynyt sivistyneiden ja tiedonjanoisten ihmisten keskelle ettei tarvitse vapaa-aikaa uhrata juoruiluun.