Tekosyysi sille, että et saa keskivertopenistä kokonaan suuhusi?
Kommentit (29)
Mitään tekosyytähän ei ole: sanon vain, etten saa penistä suuhuni, koska oikeasti en halua sitä suuhuni. Ei se pikkuinen makkara minua kuitenkaan tyydytä, joten jätän omatkin avuni mieluummin suurimunaisille.
Haluan, että penikseni otetaan kokonaan suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Voin ottaa. Miehillä on muutenkin isompi suu kuin naisilla ;)
M32
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa kääntyä tappajahain puoleen tällaisessa tapauksessa.
Ap vaikuttaa myös osaavalta ihmiseltä.
Olen heteromies. Enkä kyllin notkea autofellatioon.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on luonnollinen oksennusrefleksi, joka on melkein yhtä vahva kuin sinun halusi provoilla.
Tuon ohittamiseen löytyy monia keinoja, mutta eihän se sinua kiinnosta, kun vain omalla nautinnollasi on merkitystä, eikö? Tyypillinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitään tekosyytähän ei ole: sanon vain, etten saa penistä suuhuni, koska oikeasti en halua sitä suuhuni. Ei se pikkuinen makkara minua kuitenkaan tyydytä, joten jätän omatkin avuni mieluummin suurimunaisille.
Jos keskivertopenis on sinulle liian pieni, niin sinulla lienee iso toosa. Se on ihan ok, mutta miksi kuvittelet, että isomunaiset miehet olisivat kiinnostuneita isotoosaisesta naisesta?
En halua suu- tai kurkkusyöpää, joten kieltäydyn kaikista peniksistä suussani. Keitettynä ja viipaloituna korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on luonnollinen oksennusrefleksi, joka on melkein yhtä vahva kuin sinun halusi provoilla.
Tuon ohittamiseen löytyy monia keinoja, mutta eihän se sinua kiinnosta, kun vain omalla nautinnollasi on merkitystä, eikö? Tyypillinen nainen.
Itse suosin olla ottamatta suihin.
-1 (cis hetero mies)
Vierailija kirjoitti:
En halua suu- tai kurkkusyöpää, joten kieltäydyn kaikista peniksistä suussani. Keitettynä ja viipaloituna korkeintaan.
Ei se penis mitään syöpää aiheuta ja toisen lauseen perusteella olet erittäin sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
No hyi.
Ei ole tekosyitä. En ota suuhun ollenkaan. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tekosyitä. En ota suuhun ollenkaan. Hyi.
#lesboelina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Okei. Laita yhteystietosi tai lakkaa leikkimästä miestä, av-mamma. :D
Minun paskavammainen tekosyyni on se, että vaikka olen saanut kaikki ne, joiden munan olen suuhuni ottanut tulemaan vinkuen ja läähättäen, en halua tehdä sitä enää.
Jos se keskivertopenis roikkuu miehessä jolla ei ole järkeä, kuten ap, niin ei kiinnosta ottaa suuhun edes kärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se penis mitään syöpää aiheuta ja toisen lauseen perusteella olet erittäin sairas.
Keitetty penis ei aiheuta syöpää, useimmissa muissa on bakteereja ja viruksia, jotka ovat yhteydessä suun ja kurkun alueen syöpiin.