Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostitte 18 vuotiaallenne lahjaksi?

Vierailija
03.03.2017 |

Otsikossahan se aika lailla tulikin, eli mitä ostitte 18-vuotis lahjaksi lapsellenne? Nimenomaan omasta/perheenjäsenestä puhutaan.

Itse saan kuulla vittuilua suvulta ja ulkopuolisilta että hemmotellaan lapset piloille tällä tahdilla, mutta 18 on kuitenkin niin hieno ja erikoinen ikä.

M44

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim. ajokortti/auto miten yleinen lahja ja onko se sitten ainoa juttu mitä saa? Kalliitahan nuo on, sitä en kiellä.

Ap

Vierailija
2/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 50e. Eiköhän suurin lahja ole se itsenäistyminen itsessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaisen kånken-repun.

Vierailija
4/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin säästänyt vuosia ja lapsen synttärilahjaksi ojensin verkkopankista tulostamani kuitin, jossa näkyi 3990 euron tilisiirto lapsen tilille. Lapsi ilahtui siitä valtavasti ja valtavasti siitä rahasta oli iloa myöhemmin, kun lapsi muutti omilleen opiskelupaikan saatuaan.

Vierailija
5/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain 50e. Eiköhän suurin lahja ole se itsenäistyminen itsessään.

Oikeassa olet mutta itsenäistyminen ei ole minun ja vaimoni tarjoama lahja, vaan luonnollinen askel kohti aikuistumista.

Vierailija
6/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortin ostin olin säästänyt sitä varten 15 vuotiaasta saakka, siis lapsen 15v.

Vierailija
7/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm..meillä nuo juhlat kohta edessä ja mietin, että lapsi sais jonkun ihanan valokuvakoosteen lapsuudesta näihin päiviin. Skumppapullon :) ja keräilemäänsä astiasarjaa.  Ajokortin saa myös, mut se ei varsinaisesti ole lahja

Vierailija
8/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa ajokortin, mutta sitä on isovanhemmat säästäneet rahasuoon pienestä pitäen. Se, että rahaston saa itselleen, tapahtuu 18-vuotispäivänä.

Minä en pidä 18-vuotiapäivää minään. Vuosi muiden joukossa. Ja Johan siinä on ylioppilasjuhlat.

Vierailija
9/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput Sabatonin keikalle. Rahaa.

Vierailija
10/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä saa ajokortin, mutta sitä on isovanhemmat säästäneet rahasuoon pienestä pitäen. Se, että rahaston saa itselleen, tapahtuu 18-vuotispäivänä.

Minä en pidä 18-vuotiapäivää minään. Vuosi muiden joukossa. Ja Johan siinä on ylioppilasjuhlat.

Onhan se täysikäistymisen juhla.

Ap

Vierailija
11/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisrenkaan. Tahtoo toi 18-v poikkis laueta niin herkästi tämmöisen 49-v puuman sisään. Jos sillä saisi vähän kestävyyttä. No ei se toisaalta haittaa, kun sitä tapahtuu niin useasti. Synttäreitä vietetään tulevan vklo:na!! :-)

Vierailija
12/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penisrenkaan. Tahtoo toi 18-v poikkis laueta niin herkästi tämmöisen 49-v puuman sisään. Jos sillä saisi vähän kestävyyttä. No ei se toisaalta haittaa, kun sitä tapahtuu niin useasti. Synttäreitä vietetään tulevan vklo:na!! :-)

Voi helvetti, mikä on pojassa vikana kun haluaa olla eläkeläisvanhuksen kanssa --> terapiaan

Vierailija
13/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli sai auton. Pikkuveli sai auton. (Lisäksi vanhemmat maksoivat bensat, huollot, vakuutukset poikien nimillä jne.) Minä sain jonkun Arabian uunivuokasetin. Tarvinneeko edes mainita, etten ole poika?

En ole yhtään katkera, enpä.

Vierailija
14/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä iloa täysi-ikäistymisestä on? Saa tehdä enemmän asioita, mutta mitä juhlittavaa siinä on? Amerikassa heille d-day on 21-vuotis päivä. Miksi?

Ymmärrän, että joku haluaa pitää juhlat, vaikka neli- tai viisikymppiset tai vaikka 18-vuotispäivän kunniaksi. Ymmärrän, että halutaan kutsua koolle ihmisiä, joita ei ole tavannut ja saattaa ihmisiä yhteen. Mutta en ymmärrä, miksi synttäreinä muuten pitää ihmisiä lahjoa.

Vierailija
15/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalo asunnon tästä läheltä Westendistä.

Vierailija
16/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä iloa täysi-ikäistymisestä on? Saa tehdä enemmän asioita, mutta mitä juhlittavaa siinä on? Amerikassa heille d-day on 21-vuotis päivä. Miksi?

Ymmärrän, että joku haluaa pitää juhlat, vaikka neli- tai viisikymppiset tai vaikka 18-vuotispäivän kunniaksi. Ymmärrän, että halutaan kutsua koolle ihmisiä, joita ei ole tavannut ja saattaa ihmisiä yhteen. Mutta en ymmärrä, miksi synttäreinä muuten pitää ihmisiä lahjoa.

Aika ihmeellinen näkemys. Rakas lapseni ansaitsee lahjoja, piste. Kysyin muilta vanhemmilta mitä he ovat antaneet, en mielipiteitä lahjojen tärkeydestä/syistä miksi ei pitäisi niitä antaa.

Ap

Vierailija
17/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000. Tosin siitä maksetaan ajokortti.

Vierailija
18/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti ja auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi