Naapuri polttaa pilveä juuri nyt, soittaisitteko poliisin?
Ihan ensimmäistä kertaa haistan sen, ja olen asunut tässä monta vuotta. En tiedä mistä naapurista haju tulee, mutta on ihan selvä ja vielä selvempi jos avaan ikkunan.
Hajusta en erehdy, olen asunut joskus AmsterdamIssa.
Eikö minun kannattaisi ilmoittaa jo oman oikeusturvan vuoksi? Kai tuon muutkin haistaa enkä vain minä.
Ärsyttää jos taloon tullut jotain huumeveikkoja. Tuovat rikollisuutta mukanaan.
Kommentit (16)
Oman oikeusturvan vuoksi?
No siis edellisessä asunnossa naapurissa oli satunnainen nuori pilvenpoltattaja. Hänen muutettua pois poltti seuraava vielä enemmän.
En tosiaan ikinä soittanut poliisille haha. Vaikka haju olikin kamala. Kerroin isännöitsijälle tosin.
Poliiseilla ei ole tärkeämpää tekemistä? Ehkä joku on jossakin kuoleman kielissä ja sua häiritsee naapurista tuleva haju? Soita häkeen.
Miksi ihmeessä soittaisit poliisit paikalle? Eihän ne voi polttaa virantoimituksessa...
Ilmianna itsesi kun ajat ylinopeutta. Sen jälkeen voit soitella muiden tekemisistä.
Niitä poliiseja ei kiinnosta. Usko pois. Älä tuhlaa viranomaisten aikaa.
En kyllä itse vaivautuisi soittamaan, poliisilla lienee tärkeämpääkin tekemistä.
Mitä tarkoittaa "oman oikeusturvan vuoksi"? Kävitkö vetää henkoset ja nyt kaduttaa?
En soittaisi, enkä ole. Luulisi, että Amsterdamissa asunut ihminen olisi rennompi. Ehkä sun kannattaa haistella vähän lisää?
Vierailija kirjoitti:
En soittaisi, enkä ole. Luulisi, että Amsterdamissa asunut ihminen olisi rennompi. Ehkä sun kannattaa haistella vähän lisää?
Paras. :D:D
En soittaisi. Pilviveikko maatkoot sohvalla ja mässäilkööt, ei aiheuta kenellekkään vaaraa.
Poliiseja kiinnostaa vasta siinä vaiheessa, kun siellä alkaa rampata jatkuvasti vaihtuvaa sekavanoloista sakkia ostamassa tuotetta ja poliisia harmittaa vielä siinäkin vaiheessa, jos lopputulema on, että siellä myydään pilveä eikä mitään vahvempaa. Virkavallalla on joo muutakin tekemistä.
Enpä viitsi, on ne siellä aiemminkin käyneet.