Exä kokemuksia!
Kauan suhteenne kesti, oliko suhteen loppuminen kumman päätös vaiko yhteinen, jos haikalit exäsi perään -kauan sitä kesti, harrastitteko vielä seksiä? Kiinnostaa vain tietää ja saada peilattua omaa tilannetta.
Ensimmäisen poikaystävän kanssa seuristelin 10 vuotta, teinirakkaus. Ero oli minun päätös ja lopulta erosimme ihan mallikkaasti sovussa ja ollaan iha hyvissä väleissä, harvoin tavataan.
Edellinen suhteeni kesti kolmisen vuotta, mies pelailikin pelejään selkäni takana tekstiviestitse ja lopulta ei halunnut enää jatkaa. Erosta nyt nelisen kuukautta aikaa. Ero otti itselleni todella koville. Nyttemmin jostain syystä haluan häntä silti seksin merkeissä kovasti ja olemme välillä tavanneet seksin merkeissä. En tiedä onko se fiksua, mutta ei se pahalta ole toistaiseksi tuntunut..
Kommentit (3)
kävin kylässä joskus kaverin exällä
kun sitä halutti. puristavin seksikokemus
kun ei suuhun mahtunut ja
jännästi rusahteli alkuun
Vierailija kirjoitti:
1. Väkivaltainen kesti noin vuoden ja minä lopetin suhteen
2. alkoholisti ja väkivaltainen. suhteesta jäi maailman paras lapsi minulle ja kestin noin 4 vuotta sitä paskaa
3. tämä nykyinen. ensin oli alkoholisoitunut ja väkivaltainen humalassa. nyt ollut puolitoista vuotta juomatta ja jos ratkeaa juomaan yhdenkään niin se on sitten hyvästit.
En kysy ilkeyttäni vaan puhtaasta mielenkiinnosta, että miksiköhän se usein menee niin, että jos pääsee irti huonosta suhteesta mihin kuuluu päihteet ja/tai väkivalta, niin helposti ajautuu uudelleen samanlaiseen suhteeseen? Läheisriippuvuus? Mitä ikinä se nyt tarkoittaakaan.. Itsestäni olen havainnut ja "vian", että jostain syystä ne kiltit ja kunnolliset miehet ei vain nappaa. Melko surullista sinäänsä.
Ap
1. Väkivaltainen kesti noin vuoden ja minä lopetin suhteen
2. alkoholisti ja väkivaltainen. suhteesta jäi maailman paras lapsi minulle ja kestin noin 4 vuotta sitä paskaa
3. tämä nykyinen. ensin oli alkoholisoitunut ja väkivaltainen humalassa. nyt ollut puolitoista vuotta juomatta ja jos ratkeaa juomaan yhdenkään niin se on sitten hyvästit.