Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tällaista kohtelua sietää?

PettynytSurullinen
02.03.2017 |

Olen ollut pari päivää tosi ahdistunut muusta vakavasta kuin paeisuhteesta, sitten tänä iltana olin tosi ahdistunut ja masentunut ja juttelin yhden henkilön kanssa pitkään puhelimessa jolta sain tukea. Mies yritti vihaisena tulla huoneeseen ha sanoi että voiko hän poistua jun haluan rauhassa jutella. Sitten söimme illallista yhdessä mutta en huobosta olostani johtuen kyennyt jutteleen mitään miehelle. Hän ottaa siitä nokkiinsa ja lähtee nirään sanomatta ulos vihaisena ja kun tulee takaisin sanoo ilkeästi vihaisena että voinko mä mennä viikonloppuna mun vanhemmille kun on hänen pojan synttärit ja tänne tulee hänen suku? Olemme asuneet avoliitossa jo useamman vuoden. Minusta tämä oli tosi törkeesti sanottu. Mitä olette mieltä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sinun koti yhtä paljon, saat itse päättää, oletko siellä vai et. Ja et varmaan ole mikään salaisuus suvulta. Oli todella törkeästi sanottu.

Vierailija
2/2 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin ja kun olin kutsunut sinne omaakin sukua niin tämä oli tosi paha heitto.

Mitä väärää olen tehnyt? Hänkään ei usein puhu mulle vaan miettii omiaan ja mä oon ollut vaan huolissaan. Tää tuntuu jotenkin sairaalta?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla