Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihjalin vaimolle tänään "varaudu kylpylähemmotteluun huomenna".

Vierailija
02.03.2017 |

On nyt illan tavaroita pakannut ja ollut innoissaan. Todellisuudessa täytän ammeen vedellä ja koristelen kylpyhuoneen, kynttilöitä ja tuoksuja. Ja kaikki tämä ennenkuin hän tulee töiden jälkeen salilta kotiin.

Liekkö hänelle pettymys?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kaiken pyyteettömästi, ei pillu mielessä?

Saatat selvitä.

Vierailija
2/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon luvattu jos ajattelet kylppärin kylpyläksi muuttaa... ei taida ihan kynttilät ja tuoksut riittää.

Vierailija
4/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettymys. Varsinkin jos vonkaat pillua kaiken päälle.

Vierailija
5/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pillua tarvitsee parisuhteessa vongata? Eikös seksiä molemmat halua jos ollaan rakastuneita? Sä taidat olla itse sellainen pirttihirmufemakko jonka mielestä miehen kosketus on pahinta mitä maailmankaikkeudessa on.

Vierailija
6/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#kilttimies

Vierailija
7/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pese se amme edes ensin ..

Mun mies on joskus halunnut yllättää romanttisella illalla kotona. Sen vaan sanon, ettei romantiikka kukoista kun keittiö pursuaa tiskeistä, pölypallerot pyörii jaloissa ja petivaatteita ei ole vaihdettu pariin viikkoon.

Vierailija
8/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorimiehiä olet

Vierailija
9/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sitten viestiä että irtosko piparia

Vierailija
10/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parisuhteen suuri onni joku kämänen "hemmottelu" kylpylässä?

Vierailija
11/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...mun mies ous jättänyt vihjailematta ja tehnyt niin ku suunnittelee.Se on romanttinen yllätys.Ei noin että vihjaillaan ja sitten on kaukana siitä mitä on vihjailtu...Joten varaudu pettymykseen.

Vierailija
12/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ilmaissut itsesi täsmällisemmin. En miellä kylpyhuonettamme kylpyläksi vaikka siellä amme onkin. Olisin vähintään vaatinut tarkennusta että mihin kylpylään olemme menossa. Muuten tuo kuulostaa ihanalta ja romanttiselta ja hiukan ihmettelen noita pillun vonkaus kommentteja, meillä tuo johtaisi automaattisesti ihanaan seksiin.

Vierailija
13/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa nukkua sohvalla seuraavan kuukauden 😂

Vierailija
14/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oltu pari päivää rouvan kanssa kylpylöimässä kahdestaan eikä tietoakaan intiimistä kanssakäynnistä. En ole edes lääppinyt seksuaalisesti tai vihjaillut mitään vaan ns antanut tilaa, tehty yhdessä kaikenlaista liikunnallista, olen sponssinut hemmotteluhoitoja etc.

Ottaa näemmä nåmä jutut vähän niin kuin itsestäänselvyytenä, joten taitaa saada tehdä ensi kerralla mitä lystää ja itse lähden hiihtolomalla minne haluan, yksin.

Vierailija
15/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varata se kylpyläloma aika pikaisesti. Nyt.

Vierailija
16/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pillua tarvitsee parisuhteessa vongata? Eikös seksiä molemmat halua jos ollaan rakastuneita? Sä taidat olla itse sellainen pirttihirmufemakko jonka mielestä miehen kosketus on pahinta mitä maailmankaikkeudessa on.

Saattaisin olla, jos olisin nainen.

17/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou, ap. Mieti sun vaimos hekumoi koko työpäivän ajatuksella, että pääsee rentoutumaan kylpylään ja vähän kotoa pois. Ja tadaa... Pääseekin omaan kylpyammeeseen.

Ei näin.

Vierailija
18/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ilmaisua huvitti ketjussa "meillä johtaisi automaattisesti ihanaan seksiin" niin automaattinen ja ihana ei oikein sovi yhteen. Tai ihana tarkoittaa penetraatiota noin yleensä. Sitten "sponssinut hemmotteluhoitoja" niin vähän viittaa että perusajatus on saada riihikuivalle rahalle lihallista vastinetta. Ja ap, puhu ensi kerran kylpylomasta eikä kylpylälomasta, taitaa mennä vaimon hemmottelu vittuilun puolelle vaikka se olisi tahatontakin.

Ihmiset, te itse tapatte parisuhteenne erotiikan.

Vierailija
19/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sinun TÄYTYY tehdä tämä:

Vierailija
20/30 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista käydä kakalla juuri ennen vaimon tuloa niin on sitten mukava kylpeä aistikkaassa tuoksussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän