Jos en syö 4.2-12.2 aikavälillä lähes mitään ja hiihdän tuona aikana yhteensä 50km
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan vajaan vuoden kuluttua.
Oops :DD En tienny että oon näin väsyny. Pitäis varmaan mennä kohta nukkumaan. Tarkotin tietysti maaliskuuta
Olet alipainoinen, miksi sinun pitäisi laihtua? Dietit on muutenkin typeriä, pitäisi pyrkiä pysyvään elämänmuutokseen.
Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että anorektikot eivät ole kauniita kuin omasta mielestään?
Vierailija kirjoitti:
Olet alipainoinen, miksi sinun pitäisi laihtua? Dietit on muutenkin typeriä, pitäisi pyrkiä pysyvään elämänmuutokseen.
Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että anorektikot eivät ole kauniita kuin omasta mielestään?
En ole alipainoinen. Bmi mukaan normaalipainoinen ja siltä myös näytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oops :DD En tienny että oon näin väsyny. Pitäis varmaan mennä kohta nukkumaan. Tarkotin tietysti maaliskuuta
Väsynyt? Ei, vaan aivosi tarvitsevat rasvoja ja hiilihydraatteja. MOT. Mutta kannattaa mennä nukkumaan, koska aion ilmoittaa avauksesi asiattomaksi. Anoreksia ei ole aihe, johon perhelehdessä pitäisi antaa ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt? Ei, vaan aivosi tarvitsevat rasvoja ja hiilihydraatteja. MOT. Mutta kannattaa mennä nukkumaan, koska aion ilmoittaa avauksesi asiattomaksi. Anoreksia ei ole aihe, johon perhelehdessä pitäisi antaa ohjeita.
Oon kyllä syönyt tänään n. 2400 kaloria :D En ole anorektikko. Haluaisin vain kokeilla jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole alipainoinen. Bmi mukaan normaalipainoinen ja siltä myös näytän.
BMI:si on 18,59, joten alipainon raja on 250 gramman päässä. Sinulla on vääristynyt minäkuva, ei dietin tarve.
No kokeile. Todennäköisesti olosi ei ole kovin hyvä ja saatat sekoittaa kroppaasi, mutta tuskin kuolet. Jos palaat normaaliin ruokavalioon sen jälkeen, lihot varmaan entisellesi ja vähän lisää.
Hiihtäminen tai mikään liikunta ei laihduta. Se voi jopa lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kyllä ap:n miinuskaloreilla lihota yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minun ymmärtääkseni hiihtäminen/muu liikunta kuluttaa kaloreita, joka luonnollisesti laihduttaa. Tietenki aluksi nesteitä voi kertyä ja lihakset kasvaa jos liikkuu kunnolla. Liikuta kans voi lisätä näläntunnetta tai sitä ajattelua että "Minähän liikuin tänään kaksi tuntia, siksi saan syödä enemmän" j
Yksinkertaisesti: kuolet nälkään.
Vierailija kirjoitti:
mutta paljonko sillä lähtee painoa?
Entäs miten kävisi jos hiihtäisit 50 km/pvä? Kokeile sitä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs miten kävisi jos hiihtäisit 50 km/pvä? Kokeile sitä.
Joo no tällä kunnolla ei kyllä vielä pysty :'D Hyvä jos 6km menee
Miksi et mieluummin söisi tuona aikana kohtalaisesti ja hiihtäisi 500 kilometriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta paljonko sillä lähtee painoa?
47 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ymmärtääkseni hiihtäminen/muu liikunta kuluttaa kaloreita, joka luonnollisesti laihduttaa. Tietenki aluksi nesteitä voi kertyä ja lihakset kasvaa jos liikkuu kunnolla. Liikuta kans voi lisätä näläntunnetta tai sitä ajattelua että "Minähän liikuin tänään kaksi tuntia, siksi saan syödä enemmän" j
Otapa asioista selvää! Liikunta kuluttaa kaloreita aivan mielettömän vähän.