Ikää 28 ja kuulo on heikko. Tämä on avunhuuto!
Hei!
Synnyin "puolikuurona", tosin oikean korvan kuulo oli miltein tuplasti parempi kuin normaalisti kuulevilla. Minulle tarjottiin lapsena kuulolaitetta mutta eihän pikkuherra semmoista härveliä halunut. Nyt tilanne on toinen.
Nykyään ihmiset jopa hermostuvat kun joudun kysymään mitä ovat sanoneet ja huomaan itsekin, että en kuule läheskään niin hyvin kun esim. 10 vuotta sitten.
Itse luulen, että tuo oikean korvan "tuplasti parempi kuulo" on nykyään "normaalilla" tasolla ja tämä vaikeuttaa kuulemista huomattavasti.
Yli 10 vuotta sitten oli puhetta mahdollisesta elimenluovutuksesta, jossa korvani saisi kuulon, jota ei ole koskaan ollutkaan. Nyt näinkin pitkän ajan jälkeen tuo ei ole rantautunut ainakaan suomeen, aika loppuu kesken.
Työn alla on nyt tutkia vaihtoehtoja, jopa maailmanlaajuisesti. Jos joku näitä elimensiirtoleikkauksia tekee, tulen olemaan asiakkaana, keinolla millä hyvänsä.
Kaikki tieto esim. kelakorvauksista, mahdollisista kirurgeista ym. on ERITTÄIN TERVETULLUTTA!
Jos tämä on väärässä osiossa, siirräthän tämän sinne minne kuulu, jookos?
Tässä vielä linkki omaan gofundme -keräykseen. Pahoittelen, että on englanniksi.
https://www.gofundme.com/HelpMeToHearGood
Kiittäen jo siitä, että luit tämän ja sain huomiosi
Johannes