Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kieltäytynyt seksistä pitkässä parisuhteessa koska olet tuntenut itsesi lihavaksi tai rumaksi?

Vierailija
02.03.2017 |

Olen lihonut paljon muutamassa vuodessa ja monesti en kestä edes kosketusta, kun ajattelen, että se johtaisi seksiin, ja vaikka tekisikin mieli, niin tunnen itseni niin rumaksi etten halua riisutua. Usein tyydyn vain hoitelemaan miehen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy teitä molempia.

Vierailija
2/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-ikäisenä läskinä miehenä sanon, että näin on. Jos joskus laihdun (hah!), niin asiat varmaan muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Ainoa mikä auttoi oli että laihduin 78 kiloisesta 57 kiloiseksi (olen 171cm). Tsemppiä laihdutukseen! Se on helppoa, kun sen päätöksen oikeasti tekee ja pysyy siinä!!!

Vierailija
4/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ainakaan vielä. Nyt on liikunnat jäänyt kun olen sairastellut ja lisäksi olen syönyt todella huonosti. On tullut pari kiloa lisää ja on todella turvonnut olo jatkuvasti. Viimeksi pidin paidan päällä kun ällöttää jo itseänikin suurentunut vatsa. :(

Toivottavasti muutamien viikkojen päästä turvotus ja tulleet kilot ovat poissa.

Mies on lihonut suhteemme aikana muutaman kilon ja nyt ymmärrän miksi hän yhdessä vaiheessa kieltäytyi usein seksistä. Kertoi siis itse kun tarpeeksi tivasin, että epävarma olo kun on lihonut. Sama mulla juuri nyt.

Vierailija
5/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kieltäytynyt ulkonäköpaineiden takia seksistä, vaikka ne joskus varmasti vaikutti ainakin seksistä nauttimiseen.

Vierailija
6/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pitkään suhteeseen kuulu, suuremmatkin painon heittelyt:)

Vierailija
7/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joskus. Se liittyi varmaan raskausajan ja imetyksen aikaiseen imetykseen, erityisesti tuo että mies koski rintoja seksuaalisesti inhotti imetysaikana. Omakehokuva oli silloin huono mutta se taas parani kun imetykset (raskaudet) loppui ja keho palautui. 

Vähän liikuntaa, vauvaa pois sylistä niin alkoi taas tulla parempi olo.

Vierailija
8/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli sellainen jakso jonka aikana välttelin yhdyntää, usein vain annoin miehelleni orgasmin. Silloin kun edettiin yhdyntään asti, en jälkikäteen hankkinut itselleni orgasmia koneella/suihkussa, minkä normaalisti tekisin.

Minulle vaan tuli olo, että olen epänaisellinen, ruma, lihava ja liian huono kumppani miehelleni. Mitään ulkoisia muutoksia minussa ei ollut tapahtunut, sama paino yms kuin ennenkin. Huono itsetunto on aina ollut, se johtaa välillä tekoihin.

Vierailija
9/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kärsin tästä kovasti. Olen ihan muodottoman lihava enkä pysty seksiin.