Mitä ajattelee nainen joka lähettää ihastuksen kohteelle alastonkuvan?
Olen tutustunut muutaman naisen kanssa, ovat olleet kovin ihastuneita minuun, mutta kun ovat huomanneet ettei vastakaikua lopulta ole niin ovat lähettäneet jos minkälaista herutuskuvaa, on ollut paljaat tissit kasvojen kera, yksi laittoi whatsappiin 5 minuutin ääniviestin jossa voihkien tyydyttää itseään. Mitä vit... oikeasti meinaatte? Molemmat yh-äitejä.
Mies 31v
Kommentit (7)
Minä lähetän vain säälistä kuvia runkkareille.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen fantasia.
Mitä ne sillä fantasioi?
Mies 31v
Vierailija kirjoitti:
Minä lähetän vain säälistä kuvia runkkareille.
Aivan varmasti lähetät.
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut muutaman naisen kanssa, ovat olleet kovin ihastuneita minuun, mutta kun ovat huomanneet ettei vastakaikua lopulta ole niin ovat lähettäneet jos minkälaista herutuskuvaa, on ollut paljaat tissit kasvojen kera, yksi laittoi whatsappiin 5 minuutin ääniviestin jossa voihkien tyydyttää itseään. Mitä vit... oikeasti meinaatte? Molemmat yh-äitejä.
Mies 31v
Mitä helvettiä sinä sotkeudut joihinkin yh- äiteihin, ei saatana. Kyllä minäkin kerran juu, mutta ei helvetti, ei ikinä enää. Tunteeton seksi on runkkaustakin huonompi vaihtoehto.
Missä tuollaisia naisia on?
Mulle ei kukaan ikinä ole lähettänyt tissikuvia,mutta kaveri näytti kun sen joku nettituttu nainen oli lähetellyt alastonkuvia ja sillä oli sellaiset tissit että epäilin netistä imutetuksi kuvaksi,näytti lisää niitä ja täytyy sanoa että on perkeleen hienot tissit ja kelpaa kyllä näytellä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 31vMitä helvettiä sinä sotkeudut joihinkin yh- äiteihin, ei saatana. Kyllä minäkin kerran juu, mutta ei helvetti, ei ikinä enää. Tunteeton seksi on runkkaustakin huonompi vaihtoehto.
Mä mistään seksistä puhunut. Mulla on omakin muija seksiin kun sitä tahdon. Mies 31v
Sellainen fantasia.