En ymmärrä ystäväni reaktiota kun sanoin tekeväni ruokaostokset yleensä stockmannilla
Joo eli siis yleensä teen tuokaostokseni stockmannin herkussa. Sieltä saa hyviä ja maistuvia tuotteita. Tuli tästä ohimennen ystävälle mainittua ja tällä silmät pyöristyivät. Sanoi minulle, että onpas sinulla rahaa, minä käyn yleensä s-marketissa. Miksi tästä piti mieli pahoittaa, en ymmärrä ihmisiä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Joo eli siis yleensä teen tuokaostokseni stockmannin herkussa. Sieltä saa hyviä ja maistuvia tuotteita. Tuli tästä ohimennen ystävälle mainittua ja tällä silmät pyöristyivät. Sanoi minulle, että onpas sinulla rahaa, minä käyn yleensä s-marketissa. Miksi tästä piti mieli pahoittaa, en ymmärrä ihmisiä.
Otitkos hörpsyt, maiskis maiskis?:)
Vierailija kirjoitti:
Miten se paha mieli ilmeni?
Kasvojen eleistä sekä äänensävystä, jolla hän sanoi, että onpas SINULLA rahaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se paha mieli ilmeni?
Kasvojen eleistä sekä äänensävystä, jolla hän sanoi, että onpas SINULLA rahaa.
Ap
Et oo tosissas:) Taidat olla vähän vainoharhanen.
No tee hintavertailu ja kysy uudelleen.
Joillain ihmisillä on illuusio Stockan kalleudesta.
Kyse on tietenkin siitä, MITÄ ostaa.
Tuskinpa teidän perheenne arkiruokana ovat fasaanit, 60 euron graavilohi ja kalleimmat eksoottiset hedelmät.
Olisin kysynyt, että onko se vielä pystyssä vai mennyt konkkaan?
Stoccalta ruokansa ostavat nyt kuvittelevat itsestään ja muiden asenteista kaikenlaista.
Hahah kuka luulee että stokkalta ostaa ruokaa vaan rikkaat? Itsekin monesti opiskelijana kävin ostamassa sieltä HK:n 30 sentin hampurilaisia eikä kukaan katsonut kieroon.
Mitä partnerisi tästä kaikesta sanoo?
Ei Stockan herkun hintataso poikkea muista todella hyvin varustelluista ruokakaupoista. Toki perustuotteetkin hieman enemmän maksavat kuin Kuhmon Prismassa.
Mutta ei totisesti tarvitse olla RAHAA yhtään sen enemmän kuin autoillessa johonkin hypermarkettiin ostamaan perusmakkaraa.
Mutta provohan tämä taas kerran.
No eihän siellä perusruuat sen kalliimpia ole. Kai nyt sen kerroit kaverillesi. Sieltä saa toki erikoisherkkuja, joita ei S-ryhmän kaupoista saa. Niitä jos ostaa, niin toki lasku nousee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä partnerisi tästä kaikesta sanoo?
Pyörittelee varmaan silmiään.
Stockalla on minun mielestäni aika paljon hinnoissa ilmaa. Esimerkiksi juoma, joka on kaikissa kaupoissa 1,15 euroa on Stockalla vähintään 1,50.
Se on se status! On se niin hainoo, kun meidän Vieno soittaa pienoo!
Olipa kyllä voimakas reaktio, oikein silmät pyöristyivät. Toivottavasti kaverisi toipuu tuosta pahastumisesta.