Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ottaa pappisvihkimystä

pappismiesMikes
02.03.2017 |

vaikka on teologian maisterin paperit, en voi tehdä kompromissia ja hakea sijaisuutta papiksi, koska hengellinen moraalini on niin korkea eli en voi hyväksyä nykykirkon tilaa, rituaaleja, naisapppeja ja varsinkaan homoutta ja arkkipiispaa

eli työttömyys kutsuu! ei ole minun syy vaan kirkon syytä ja femonistipappien syytä kaikki, te oksetatte minua, en kai voi alttarilla toimittaa palvelusta ja oksentaa siinä samalla kun lesbopappi siunaa ihmisiä pedon merkillä ehtollisessaan?

aion perustaa oman srknnan tai lähetysjärjestön Kiinaan

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin erosin kirkosta juuri  homouden siunaamisten takia

Vierailija
2/11 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuulostatkin ihan maisterilta... not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoo??

Vierailija
4/11 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Nina

Vierailija
5/11 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei voi hyväksyä aatteellisen yhteisön toimintaa, niin eipä siihen kannata jäseneksi tai työvoimaksi liittyä. Se lienee ihan perussettiä.

Vierailija
6/11 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappismiesMikes kirjoitti:

vaikka on teologian maisterin paperit, en voi tehdä kompromissia ja hakea sijaisuutta papiksi, koska hengellinen moraalini on niin korkea eli en voi hyväksyä nykykirkon tilaa, rituaaleja, naisapppeja ja varsinkaan homoutta ja arkkipiispaa

eli työttömyys kutsuu! ei ole minun syy vaan kirkon syytä ja femonistipappien syytä kaikki, te oksetatte minua, en kai voi alttarilla toimittaa palvelusta ja oksentaa siinä samalla kun lesbopappi siunaa ihmisiä pedon merkillä ehtollisessaan?

Oma ahdas ajatusmaailmasi siis on meidän muiden vika ja sinä itse olet syytön kaikkeen? Aika tyypillistä hihhulin ajattelua. Mutta tiedätkö hihhuli mitä? Minua ei vois vähempää kiinnostaa :)

Toivotan hyvää Kiinan matkaa, emme jää kaipaamaan.

Vierailija
7/11 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o onkohan edes rippikoulu käytynä. Trollit asuu netin kivien alla.

Vierailija
8/11 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kirkko vihi homoja, joten ei sinun ainakaan sitä tarvitsisi tehdä. Mutta perusta toki jonkinlainen lähetysseurakunta. Kiinassa lienee paljon ihmisiä, jotka eivät tiedä kristinuskosta vielä mitään.

Vierailija
9/11 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan osaisis olla kirkossa jossa on salahomoja ja salalesboja jotka siunaavat sitten kirkon ulkopuolella homokavereitaan ja jokaikisessä työnneuvottelussa pitäisi sanoa kuitenkin kaikkia vastaan koska kaikki muut papit ovat väärässä hengessä

eihän sitä voi vaeita

onko kirkon ehtoollinenkaan Jumalasta enää? en usko

Vierailija
10/11 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä hihhuleilla elämä vaikeeta, mutta siinähän tukehdutte omaan paskaanne, ei hetkauta pätkääkään.

Vierailija
11/11 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä hihhuleilla elämä vaikeeta, mutta siinähän tukehdutte omaan paskaanne, ei hetkauta pätkääkään.

emme tukehdu jos emme mene paskakirkkoon eli homopaskaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi