En voi ottaa pappisvihkimystä
vaikka on teologian maisterin paperit, en voi tehdä kompromissia ja hakea sijaisuutta papiksi, koska hengellinen moraalini on niin korkea eli en voi hyväksyä nykykirkon tilaa, rituaaleja, naisapppeja ja varsinkaan homoutta ja arkkipiispaa
eli työttömyys kutsuu! ei ole minun syy vaan kirkon syytä ja femonistipappien syytä kaikki, te oksetatte minua, en kai voi alttarilla toimittaa palvelusta ja oksentaa siinä samalla kun lesbopappi siunaa ihmisiä pedon merkillä ehtollisessaan?
aion perustaa oman srknnan tai lähetysjärjestön Kiinaan
Kommentit (11)
Joo, kuulostatkin ihan maisterilta... not.
Jos ei voi hyväksyä aatteellisen yhteisön toimintaa, niin eipä siihen kannata jäseneksi tai työvoimaksi liittyä. Se lienee ihan perussettiä.
pappismiesMikes kirjoitti:
vaikka on teologian maisterin paperit, en voi tehdä kompromissia ja hakea sijaisuutta papiksi, koska hengellinen moraalini on niin korkea eli en voi hyväksyä nykykirkon tilaa, rituaaleja, naisapppeja ja varsinkaan homoutta ja arkkipiispaa
eli työttömyys kutsuu! ei ole minun syy vaan kirkon syytä ja femonistipappien syytä kaikki, te oksetatte minua, en kai voi alttarilla toimittaa palvelusta ja oksentaa siinä samalla kun lesbopappi siunaa ihmisiä pedon merkillä ehtollisessaan?
Oma ahdas ajatusmaailmasi siis on meidän muiden vika ja sinä itse olet syytön kaikkeen? Aika tyypillistä hihhulin ajattelua. Mutta tiedätkö hihhuli mitä? Minua ei vois vähempää kiinnostaa :)
Toivotan hyvää Kiinan matkaa, emme jää kaipaamaan.
Joo o onkohan edes rippikoulu käytynä. Trollit asuu netin kivien alla.
Eihän kirkko vihi homoja, joten ei sinun ainakaan sitä tarvitsisi tehdä. Mutta perusta toki jonkinlainen lähetysseurakunta. Kiinassa lienee paljon ihmisiä, jotka eivät tiedä kristinuskosta vielä mitään.
en vaan osaisis olla kirkossa jossa on salahomoja ja salalesboja jotka siunaavat sitten kirkon ulkopuolella homokavereitaan ja jokaikisessä työnneuvottelussa pitäisi sanoa kuitenkin kaikkia vastaan koska kaikki muut papit ovat väärässä hengessä
eihän sitä voi vaeita
onko kirkon ehtoollinenkaan Jumalasta enää? en usko
On teillä hihhuleilla elämä vaikeeta, mutta siinähän tukehdutte omaan paskaanne, ei hetkauta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
On teillä hihhuleilla elämä vaikeeta, mutta siinähän tukehdutte omaan paskaanne, ei hetkauta pätkääkään.
emme tukehdu jos emme mene paskakirkkoon eli homopaskaan
itsekin erosin kirkosta juuri homouden siunaamisten takia