Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko sulla on säästössä, jos joudut työttömäksi?

Vierailija
02.03.2017 |

Miten on? Kauanko meinasit niillä pärjätä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pari vuotta.

Vierailija
2/4 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästössä on 800e. Jos joudun työttömäksi, ensimmäisenä suuntaan pankkiin ja pienennän lainanlyhennysta 700-> 250e.asuntolainaa jäljellä 27000, joten luulisi onnistuvan. Saan kuuden kuulauden palkan tai vuoden paketin. Nettona Sama raha, joten kumpi vaan käy. Olen laskenut, että tulen toimeen nippa nappa ansiosidonnaisella päivärahalla joo on käteen n1300. Nettona nyt saan 2600 palkkaa käteen. Ansiosidonnaisen maksu saattaa alkaa viiveellä. kuukauden viiveen pystyn kestämään lainanlyhennyserän pienentämisellä ja säästöillä 800. Sitten pitää lainata mieheltä tai lapsilta. Visaa en aio käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että lähden 1-2 vuodeksi ulkomaille makoilemaan riippumatossa.

Vierailija
4/4 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa yhteensä 50 000€. Olen nyt itse asiassa ollut jo muutaman kuukauden työtön ja pärjään hyvin ansisidonnaisella. Säästöön vaan ei enää jää. 

Tietysti pitää olla puskurirahaa siksi aikaa kunnes tuet lähtee juoksemaan. Ja kiva olla extra käyttörahaa, jos haluaa lähteä vaikka pidempään reissuun tms kivaa, mihin nyt on paremmin aikaa. Otin jo vähän kalliimman kuntosali/jumppakortinkin, kun nyt ehdin hyödyntämään kaikkia niitä palveluja.