Miksi sukupuolineutraalin avioliittilain vastustajat mylvivät lapsi- ja eläinavioliittoja?
Kommentit (19)
Ei kai kenenkään pidä elämöidä sukupuolielämälleen tai -elimellään. Elekee siis mylvikö! Ja homppelitkin vois olla asiallisemmin.
Tämän takia..
Seta on jäseniensä kattojärjestö, joka ajaa heidän etujaan, myös kerää jäseniltään jäsenmaksut. Nyt sinne tosiaan on ilmestynyt Polyarmoria järjestö.
http://seta.fi/jasenjarjestot/
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia..
Seta on jäseniensä kattojärjestö, joka ajaa heidän etujaan, myös kerää jäseniltään jäsenmaksut. Nyt sinne tosiaan on ilmestynyt Polyarmoria järjestö.
http://seta.fi/jasenjarjestot/
Moniarmeijainen? :)
Mylvijöistä on hauskaa esittää tai olla tyhmiä. Lapset ja eläimet eivät ole setan listalla syystä että noissa tapauksissa kyse ei ole tasavertaisen aikuisen suhteesta ja vapaaehtoisuudesta. Jos kaksi tai vaikka useampikin aikuinen (se polyamoria) päättää seksiä harrastaa tai yhdessä elää ja tekevät sen niin että kenenkään muun ei ole pakko asiaa katsella tai kuunnella niin sen ei pitäisi kuulua kenellekään mitä tekevät.
No paljonko täällä polyamoriset mellastaa oikeuksiaan vaatimassa? Onko vielä koskaan ollut yhtäkään? Kyllähän täällä käytännössä ainoa amoria on sellainen jossa pettäminen on täydellinen katastrofi.
Ei ne mylvi. Ihan on omaa kuvitelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
No paljonko täällä polyamoriset mellastaa oikeuksiaan vaatimassa? Onko vielä koskaan ollut yhtäkään? Kyllähän täällä käytännössä ainoa amoria on sellainen jossa pettäminen on täydellinen katastrofi.
Sinun tyhmyytesi sattuu.
Onneksi oikeisto on nousussa Euroopassa. Ehkä kaikki ei ole menetetty ja korjausliike ehtii tulla ennen yhteiskunnan täydellistä romahdusta.
Ärsyttää ap:n tyylinen, vastakkaisen mielipiteen esittäjien lausuntojen kuvailu: mylviä, mölistä, ulista, vikistä...ei oikein tehoa enää. Se juna meni jo.
Jos ihan oikeasti miettii niin eihän ihmisen ja vaikkapa koiran väliselle liitolle ole mitään esteitä. Rakkaus on selvää ulkopuolisenkin silmälle. Juntit täällä muhisee ja vastustavat rakkautta :D
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ap:n tyylinen, vastakkaisen mielipiteen esittäjien lausuntojen kuvailu: mylviä, mölistä, ulista, vikistä...ei oikein tehoa enää. Se juna meni jo.
Ei vassarit osaa muuta. Tai osaa ne black blocin paikkojen hajottamista varten.
Näin yläastelaisena kohtaan jatkuvasti homofoobisia koulukavereita, mut se mikä huvittaa mua, on se, et herranjumala, aikuiset sivistyneet ihmiset lähtee mukaan tähän touhuun!
Mitä väliä sillä edes on, millaisista ihmisistä pitää? Jokaisen pitäis saada mennä naimisiin, jos niin tahtoo, eikä muiden onni edes ole toiselta pois.
Ei seksuaalisuuden pitäis olla ihmisessä se piirre, joka hänet määrittää. Ihan typerää vihata jotain ihmistä vaan sen takia, että hän sattuu olemaan vaikka homo tai pan.
Järisyttävää - mulla on kaikenlaisia kavereita, enkä koe olevani mitenkään ahdistunut tai uhattu heidän seurassaan! Itseasiassa musta meillä on tosi suvaitsevainen ja avoin ilmapiiri, voidaan puhua kaikesta ja kertoa asioita, joita ei välttämättä kerrottais mulle kavereille.
Herätkää jo... On vuosi 2017 ja aika hyväksyä se fakta, et ihmiset on erilaisia ja se on ok.
Kannatan tasa-arvoista eli lukumääräneutraalia avioliittolakia. Rakkaus on myös polyamoristen ihmisten oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ärsyttävintä, mutta myös huvittavinta on se, että yleensä nämä samat ihmiset "ulvovat ja mylvivät" muslimien elämänkatsomuksen ja uskonnon kunnioittamisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Näin yläastelaisena kohtaan jatkuvasti homofoobisia koulukavereita, mut se mikä huvittaa mua, on se, et herranjumala, aikuiset sivistyneet ihmiset lähtee mukaan tähän touhuun!
Mitä väliä sillä edes on, millaisista ihmisistä pitää? Jokaisen pitäis saada mennä naimisiin, jos niin tahtoo, eikä muiden onni edes ole toiselta pois.
Ei seksuaalisuuden pitäis olla ihmisessä se piirre, joka hänet määrittää. Ihan typerää vihata jotain ihmistä vaan sen takia, että hän sattuu olemaan vaikka homo tai pan.
Järisyttävää - mulla on kaikenlaisia kavereita, enkä koe olevani mitenkään ahdistunut tai uhattu heidän seurassaan! Itseasiassa musta meillä on tosi suvaitsevainen ja avoin ilmapiiri, voidaan puhua kaikesta ja kertoa asioita, joita ei välttämättä kerrottais mulle kavereille.
Herätkää jo... On vuosi 2017 ja aika hyväksyä se fakta, et ihmiset on erilaisia ja se on ok.
Sille on syy miksi et saa vielä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tyhmyytesi sattuu.
Sinun tyhmyytesi sattuu vielä paljon enemmän. Missä on kaikki polyamoriset? Koiriensa kanssa naimisiin haluavat? Veljen tai siskon? Tuleeko 100 000 allekirjoitusta kansalaisaloitteeseen päivässä? Missä on koiran kanssa naimisiin haluavien alakulttuurit? Baarit? Miksi helvetissä ruvettaisiin puuhaamaan jotain koiran kanssa naimisiin menoa kun sitä ei KUKAAN halua. Vai sinäkö haluat? Uskiskaverisi? Siksikö te tästä jauhatte?
Joopa joo, slippery slope. Juurihan niin kävikin että kun naisille annettiin äänioikeus, ihan kohta annettiin apinoillekin ja lehmillekin ja ja ja. Älä nyt jaksa. Jos mä nyt perustaisin ketjun jossa lasketaan polyamoriset ja koiransa kanssa naimisiin haluavat tai veljensä tai siskonsa, niin montako luulet että ilmoittautuisi? Mä veikkaan ettei ainuttakaan. Homot sen sijaan on ihan oikeaa lihaa ja verta eikä itse keksitty uhka jolle ei ole vastinetta oikeassa elämässä.
He ovat yksinkertaisia eivätkä kunnioita ihmisoikeuksia. Homoseksuaaleiksi synnytään.
Siksi.