Loistava meikkipuuteri rasvanaamoille!
Jaan ihastukseni kanssanne. Minulla on rasvainen iho ja olen ajan mittaan ehtinyt kokeilla jos mitäkin meikkiä eli voiteet, mineraalit ja meikkipuuterit on tutkittu. Mutta taannoin tein mahtavan löydön: Lorealin Sublime Sun kompakti meikkipuuteri! Sitä saa vain yhdessä värissä, Universal Shade ja minun iholleni se sulautuu hienosti. Siinä on myös aurinkosuoja 30 eli tulevaa kesää ajatellen hieno juttu.
Onko kukaan muu tutustunut tähän? (ja ei, en ole maksettu mainos!)
Kommentit (19)
Onko tuo hyvä myös sekaiholle, eli korostaako kuivia kohtia niinkuin meikkivoiteet tekee?
Ap vastaa: Olen aitosuomi-ihoinen eli vaaleanpuoleinen, ei tosin ihan valkonaama.
Ja sekaihoiselle: Ei ainakaan minulla korosta kuivia kohtia, hieman poskissa on kuivempaakin kohtaa.
Puuteri liukuu mukavasti iholle ja peittaa esimerkiksi pisamia aika hyvin. Hintakin on alle 20 euroa. Ja rasiassa seka peili etta vippa mukana.
Olenko ainoa Sublime Sunin kayttaja? Luulisin jonkun muunkin bonganneen tuotteen...
siis olen ap
En ollut ikinä edes kuullut tuosta. Sopiiko se myös huonoihoiselle? (isot ihohuokoset)
Olen pitkään etsinyt hyvää meikkipuuteria, löytämättä. Ennen Lumenella oli hyvä, mutta sitä ei ole valmistettu enää muutamaan vuoteen. Monilla merkeillä vaaleinkin sävy on itselleni liian tumma. Jos vinkkejä, otan mielelläni vastaan.
Ap tassa.
Minulla on isot ihohuokoset nenassa ja kylla peittaa hyvin ne.
Hyvin vaaleaihoiselle tuo saattaa olla liian tumma, kokeilemalla se selviaisi. Eikohan Lorealin aurinkotuotehyllysta loydy vai eiko niita ole viela tarjolla Suomessa?
Sun? Siis aurinkotuotesarjaa? Voisko tuon laittaa aurinkovoiteeksi naamaan tällainen huonoihoinen? Peiteväriä kun pitää vähintään käyttää.
Kiitos vinkistä! Kokeilen tuota seuraavaksi sitten kun entinen loppuu. :)
Vierailija kirjoitti:
Sun? Siis aurinkotuotesarjaa? Voisko tuon laittaa aurinkovoiteeksi naamaan tällainen huonoihoinen? Peiteväriä kun pitää vähintään käyttää.
Kai se ihan aurinkosuojaksi on tarkoitettukin, itse olen kayttanyt sita ymparivuotisesti. Kivaa, kun ei tarvitse laittaa mitaan aurinkosuojavoiteita, naama kiiltelee vahemmastakin. Toki laitan alle kosteusvoiteen aamuisin. Puuterin sanotaan olevan vedenkestavaa, mutta lahtee ihan normaaleilla putsareilla pois.
Ostin innoissani kaksi rasiaa, kun sita nyt loysin. Ihoni on voinut oikein hyvin taman puuterin kanssa.
ap
Siis mikä tuote, voitko laittaa linkkiä? En löydä googlaamalla oikein mitään. Tai sitten etsin väärällä nimellä..
L Oreal Sublime Sun Compact jotain. Katso Lorkun sivuilta, jollet muuten loyda. Oranssinvarinen rasia.
Minulla on sen mallinen (pitkä) nenä, että se kiiltää hyvin nopeasti puuterin lisäämisen jälkeen. Voisinpa kokeilla tätä, jos sävy ei ole liian tumma. Pitää tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Linkki tuotteeseen, kiitos?
http://www.loreal-paris.fr/soin-de-la-peau/soin-du-corps-solaires/creme…
Tamahan on firman omalta sivulta. Ranskaksi, mutta saat varmaan selvaa.
Joo, ei tuota suomesta kyllä saa, ihmettelinkin kun niin vieraalta kuulosti. Jos on joku uusi juttu, niin ehkä tuovat kesällä sen tännekin.
Ai ei saa Suomesta? Harmi juttu. Jos joku tuttu matkailee esimerkiksi lampimissa maissa, pyyda tuomaan. Ja nakyi tuota ainakin Amazonillakin olleen, mutta talla hetkella loppu sielta.
ap
Mistä ap on itse tuotteen ostanut? Ulkomailtako?
Linkatussa kuvassa sävy näyttää aika tummalta, perus aurinkopuuterin väriseltä.
Löysin itse Googlesta kuvia vaaleammasta sävystä, onkohan sama tuote?
https://i.ytimg.com/vi/N-TC4d8CvaI/hqdefault.jpg
Google-kuvissa näkyy löytyvän oranssi, keltainen ja sininen puuterirasia.
Tuo kuva on huono. Vari ei todellakaan ole noin tumma!
Juu, asun "ulkomailla" ja ostan taalta.
ap
No minkä sävyinen sun naama on?