Tykkään naisista jotka haluavat olla perinteisiä naisia
On ihan kivaa miehenäkin jos nainen haluaa olla kotona lasten kanssa ja tehdä ruokaa ja leipoa pullaa niin että pojista kasvaa isoja ja riskejä miehiä.
Ja jääpähän meille miehille enemmän työpaikkoja kun naiset ovat kotona toteuttamassa hoivaviettiään ja lasten kasvatusta. Hyvä järjestely ja molemmat sukupuolet pelaavat tiiminä vahvuuksillaan.
Kommentit (10)
Koska miesten aloilta on lähtenyt työt, niin miehet voisivat olla kotona leipomassa poikasilleen. Me naiset pidetään huoli sitten toimeentulosta.
Ihanaa olisi saada olla tuollainen Rouva!
Tiina 46
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa olisi saada olla tuollainen Rouva!
Tiina 46
Stringi-Pervoko se siellä?
Jaahas. No saat sä semmoisista tykätä, kunhan et ala vaatia/odottaa että kaikki ämmät olisivat just sellasia kun sinä haluat.
(Ei ole kyllä mun vahvuus. Lapsista en pidä yhtään, ruuanlaitto menee mutten nauti siitä ja ihan erityisesti vihaan siivota toisten ihmisten sotkuja.)
Eikö se olisi lompakolla loisimista?
No sinä saat tykätä mistä haluat. Minäkin tykkään miehistä joilla on paksu lompakko.
Kiva kuulla, että sinä niin auliisti rahoitat perheen elämän. Vaimolle on sitten otettu kunnon eläkevakuutus ja sijoitusrahastot eläkepäiviä varten? Käyttörahaakaan hänen ei tarvitse pyytää vaan voi vinguttaa luottokorttia tarpeen ja halun mukaan, vai? Taidat olla hyvätuloinen, tuo ihan joka jantterilta onnistukaan.
Ap saa tykätä ihan rauhassa. Mä en usko että tosipaikan tullen ap pystyy elättämään perheen.Enkä usko että kovin helposti löytyy naista joka haluaa jättää koulutuksensa hyödyntämättä ja mädäntyä kotiin ilman eläketurvaa.
Jaa, mun vahvuuteni ei ole ainakaan lasten ja kodin hoitaminen. Enkä kyllä omaa mitään "hoivaviettiä" sen enempää kuin mieskään.