Ymmärsin tänään olevani mielenkiinnoton mies naisten silmissä (ei av-mamma trolli)
En ole aiemmin pitänyt itseäni minään lievästi epäilyttävänä ja luotaantyöntävänä miehenä, vaikka menestykseni (menestymättömyyteni) naisten parissa on ollut ilmiselvää koko 35 vuotisen elämäni.
Tänään keskelllä päivää kaupasta kotiini kävellessäni - olen työtön - vastaani tuli samassa rapussa asuva ikäiseni sinkkumies. Mies on ihan ok keskustellessa kahden kesken mutta kun hän sieltä tuli vastaan ajattelin välittömästi, että on aika ressukkamies. Tympääntynyt katse lukittuna eteenpäin ja vaikka käveli ryhdikkäästi niin jokaiselle ulkopuoliselle on selvää, että tuo mies elää yksin ja hänen sosiaalinen statuksensa on alhainen.
Sain ahaa-elämyksen. Tajusin että olemukseltaan hän on kuin minä, ilmettä myöten. Myös minä kävelen aina kadulla yksin ja olemukseni kertoo epäonnistumisesta elämässä ja jollain jännällä tavalla siitä, etten ole haluttavaa parisuhdemateriaalia.
Näin lopulta saman, minkä naiset ovat viimeiset 15 vuotta minussa nähneet. Kaikkia ei ole tarkoitettu lisääntymään, minä olen yksi heistä. Elämäni tulee jatkumaan säästöliekillä vailla kunnollisia ihmissuhteita ja elämän ollessa kouluasteikkolla 6 ja parhaimpina päivinä 7 arvoista. Pitäisi kai hakea töihin että saisi ajan kulumaan nopeammin.
Kommentit (11)
Joo, pitäisi hakea töihin ja muutenkin kehittää itseään. Tuollainen oman elämänsä luuseri ja surkuttelija varmasti jääkin yksin. Eikä yksinolossa ole mitään vikaa, päinvastoin, jos osaa nauttia elämästään. Sinä et selvästi osaa.
Hae töihin niin voit saada p*llua jonain päivänä!
M46
Hanki kiva nainen, sellainen mukava, joka ymmärtää!
Oletko sillä tavalla samanlainen että olet luullut olevasi normaali mutta sitten vasta myöhemmällä iällä tajunnut sen, minkä kaikki muut ympärilläsi ovat aina tajunneet?
-ap
Olen todella iloinen sun puolesta että olet oivaltanut jotain elämäsi kannalta merkittävää, uskon vakaasti että ymmärrys on ensimmäinen askel kohti ratkaisua. Mitä ei ymmärrä ei voi ratkaistakaan.
Ja kumppanihan nyt ei ole muutenkaan elämän ainoa mahdollinen tarkoitus tai edes syy säästöliekkiin. Monet on valinnut käsittämättömän huonon kumppanin itselleen joten katson että ainoastaan onnistuneet parisuhteet ovat parempi vaihtoehto kuin yksinolo ja sen perusteella on lopulta aika arpapeliä onko yksinoleminen parempi vai huonompi asia kuin parisuhde.
Itse asiassa tuo kokemuksesi kertoo enemmän sinun omista asenteistasi. Naapuriltasi puuttuu ehkä rentous ja avoimuus olemuksesta mutta uskottelepa itsellesi että nääpurisi on perheellinen ja snalysoi sitten, mitä näet.
Toki sinun kannattaa mennä töihin ja löytää kumppani jos sellaisen HALUAT OIKEASTI , itsesi takia, et julkisuuskuvasi.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tuo kokemuksesi kertoo enemmän sinun omista asenteistasi. Naapuriltasi puuttuu ehkä rentous ja avoimuus olemuksesta mutta uskottelepa itsellesi että nääpurisi on perheellinen ja snalysoi sitten, mitä näet.
Toki sinun kannattaa mennä töihin ja löytää kumppani jos sellaisen HALUAT OIKEASTI , itsesi takia, et julkisuuskuvasi.
On tässä pointtinsa mutta tuosta miehestä kuten minusta ei kyllä saa perheellisen miehen olemusta millään. Jonkun toisen kohdalla voisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tässä pointtinsa mutta tuosta miehestä kuten minusta ei kyllä saa perheellisen miehen olemusta millään. Jonkun toisen kohdalla voisi toimia.
Ei ole sellaista kuin perheellisen miehen olemus. Omalla it-akan työpaikallani on kaikenlaisia hiihtäjiä ja adoniksia ja jormapiisisiä. Siviilisääty ei näy päälle.
Hakeudu ensin vapaaehtoistoiminnan vaikka. Hanki elämällesi sisältöä, niin että viihdyt elämässäsi ja nautit siitä. Itsesi, ei jonkun naisen vuoksi.
Esim meillä perhekerhossa otettaisiin mielellään vastaan perheetönkin henkilö mukaan vapaaehtoisten porukkaan. Ja eiköhän siitä olemuskin kohenisi ja mieliala. Ota siis yhteys esim MLLään, 4Hhon, partioon tai seurakuntaan.
No niin. Hakeudut töhin ja hankit elämän, saat takaisin itsekunnioituksesi ja kas, sillä lailla se kumppanikin voi löytyä. Onnea matkaan.