Lapselle nimeksi Noah Kaspian
Kommentit (33)
Vempele kirjoitti:
Kaspianmeri? Eikö siellä ole jotain alempirotusia. Noa oli kuitenki aito arjalainen päälikkö.
Ehkä ei sentään arjalainen kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään perinteinen sukunimi, vaan hienompi. Aviomieskin on oikein ylpeä sukunimestään. Lisäksi hän on lapua-lainen. Muistaa aina mainita sen, vaikka ei ole lapsuuden jälkeen asunutkaan siellä eikä hänellä ole sen kummenpia siteitä sinne. Hän on asunut Helsingissä ja ollut töissä Yksityissairaalassa. Käyttää vielä 90-luvun slangisanoja puhessaan.
ap
No, vau! Kyllä minä ainakin olen nyt ihan häikäistynyt!
Kiitos. Olemme onnellisesti naimisissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miten se Noah sitten pitäisi muiden lausua näin kun Suomessa ollaan, ettei vain vanhemmille tule paha mieli? Nouah? Nuaah? Nööh? Ja varmasti sukunimenä taas jokin Pankkonen/Rönttönen/Virtanen
"Mutkun ei me haluta mitään tavista!!!1"
Ei jatkoon.
Nööh on oikea muoto.
Aviomiehelläni on töiden ohella Arse Hole Investment-sivubisnes. Olen siinä varajäsenenä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään perinteinen sukunimi, vaan hienompi. Aviomieskin on oikein ylpeä sukunimestään. Lisäksi hän on lapua-lainen. Muistaa aina mainita sen, vaikka ei ole lapsuuden jälkeen asunutkaan siellä eikä hänellä ole sen kummenpia siteitä sinne. Hän on asunut Helsingissä ja ollut töissä Yksityissairaalassa. Käyttää vielä 90-luvun slangisanoja puhessaan.
ap
Kiitos. Olemme onnellisesti naimisissa.
ap
Olihan teillä isoissa häissänne yksisarvisten vetämä kurpitsavaunu?
Vierailija kirjoitti:
Aviomiehelläni on töiden ohella Arse Hole Investment-sivubisnes. Olen siinä varajäsenenä.
ap
On varmaan tuottava bisnes.
Ei sillä sukunimellä ole mitään väliä. Ei etu- ja sukunimien tarvitse sointua yhteen. Ihme ongelma tämäkin on joillekin,
että -nen -päätteisen sukunimen omaavalle saa antaa nimeksi vain Pirkko tai Paavo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
On varmaan tuottava bisnes.
Kyllä. Avoimieheni ylpeyden aihe! Nimi on hänen omasta päästään.
ap
aah, veikeetä. Onko myös rothwayler?
Aviomiehelläni on kaksi maine coon kissaa, jotka tukehtuvat pierun hajuun kotonamme.. Minun kissani valitettavsti karkasi kotoa hajuhaittojen takia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Noah on erikoisempi. Emme aviomiehen kanssa halua ihan perusnimeä.
ap
Noah nimessä ei ole mitään erikoista. Se on tusinanimi jota löytyy vuokratalojen hiekkalaatikolta monta yhtä aikaa. Kertoo paljon perheestä.
Olemme kristittyjä joten nimellä on meille aivan erityinen merkitys.
ap