Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olisit toiminut Brokeback Mountain -leffan Alman roolissa. Näet miehesi ikkunasta suutelemassa toista miestä.

Vierailija
01.03.2017 |

Olisitko antanut asian vain olla etkä ottanut asiaa sen enempää esille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä varmasti kysyisin ukolta että mitäköhän helevettiä kun satuin just näkemään sinun kielen naapurin Pertsan kurkussa.

Vierailija
2/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja miten asiaa olen käsitellyt/huomioinut aiemmin. Riippuisi

myös rakkauteni määrästä, ehkä jos rakkaus olisi syvää ja hyväksyvää, moisen näkeminen toisi varmennusta epäilyille ja suhteen tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tosielämässä niin paljon. Eivätpä vaan lähde mihinkään kun ei aivokapasiteetti anna ylittää tiettyjä rajoja.

Vierailija
4/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakisin avioliiton mitätöintiä sillä perusteella, että miestä kiinostaa naisten sijasta miehet ja on sen takia kyvytön jatkamaan sukua.

Vierailija
5/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan siinä "universumissa" olisin kasvatettu ajattelemaan toisella lailla kuin nyt ajattelen omana itsenäni, mutta jos näkisin asian tapahtuvan omissa ympyröissäni nykypäivänä, pitäisin sitä pelkästään kuumana. Minulla ei ole mitään sitä vastaan jos mies pussailee muita miehiä, eipä se minulta pois ole.  Saatan itsekin pussailla naispuolisia ystäviäni, eikä miestä haittaa.

Vierailija
6/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin ikkunasta että "mitä työ siellä vehtaatte tulukee sisälle"

Vierailija
7/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan, mihin Brokeback Mountain-elokuvan tapahtumat sijoittuvat ,homous oli todella paha asia. "Alma"na moni nainen olisi ollut ihan hiljaa, ettei siippaa ja perheen elättäjää josta moni nainen oli riippuvainen , olisi pieksetty kuoliaaksi.

Vierailija
8/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jokseenkin ärtynyt siitä että äijä pussailee miehiä mun selän takana eikä avoimesti niin että voisin kuolata vieressä.

Vierailija
9/9 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Alman paikalla entisajan karjaseuduilla, toimisin todennäköisesti niin kuin hän. Eli olisin hiljaa ja välillä pyrkisin vaikeuttamaan mieheni ja homorakastajan tapaamisia. 

Jos nykyään kävisi noin, se olisi pettämistä minun silmissäni ja toivottavasti olisin kyllin vahva eroamaan. Suhde olisi joka tapauksessa pilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän