Uskaltaako teinin päästää festareille?
Kyseessä siis 17 vuotias nuori. Ja olisi ehdottomasti päästävä weekend festareille elokussa ja nyt kun liput ovat myynnissä niin ostanko hänelle ne liput? Millaiset festarit kyseessä? Omia kokemuksia? Olen aikaisin liikkeellä mutta keskustelemme silti asiasta kotona. Voisiko joku valaista millainen festari kyseessä? Millaisia kokemuksia teillä on siitä? Kiitos. :) -AP Ja tyttö täyttää 18 juuri weekendin aikoihin. Tyttäreni on menevää sorttia ja tykkää hillua kaupungilla. Mutta niin millainen festari tuo weekend on?
Kommentit (20)
oii täyttää juuri 18 weekendien aikaan. Oikea ajankohta päästä vetämään lärvit ja käydä pikasella bajamajassa. mietis äippä vähän?
Minusta tuoikäiset ovat ihan oikeutettuja festareille. Omani päästin, ja rankkasi festarin Italian matkaamme korkeammalle (vaikka nautti siitäkin)
No jos hän on 18v siihe mennessä miten kuvittelit estää? MUTTA se on toinen asia onko teinisi fiksu vai tyhmempi kuin ampiainen? Et kertonut juoko? Siellä AIVAN VARMASTI JUO. Ja homma saattaa karata täysin lapasesta ja joku 16v taas voi olla tosi fiksu. No mutta sitte kun aika koittaa käske pitämään hauskaa ja olla kortsut mukaan
No ei siellä erityisen hurja meno ollut viime vuonna ainakaan. Festarialueen välittömässä läheisyydessä paljon poliiseja, järjestyksenvalvojia jne. Turvatarkastus (kuitenkin melko kehno sellainen) on sisäänkäynnin yhteydessä. Jos on omaa järkeä päässä ryyppäämisestä huolimatta niin on ihan turvallinen reissu.
N19
Hei!!! oon menos tänä vuonna ekaa kertaa weekendiin ja onks millanen turvatarkastus? saako sinne tai pystyykö miten salakuljettaa omaa juomaa? T. bajamajahuora
Meillä aloittivat 16-vuotiaina viikon kestävillä Roskildefestareilla. Ihan hyvä aikuisia niistä on tullut, käyvät siellä vielä yli kolmikymppisinäkin.
no oma 18v tyttöni oli viime vuonna wiikendissä ja veti päänsä täyteen...tuli neliveto päällä molempina päivinä kotia..en tiedä oliko siinä otettu muutakin kuin viinaa...ehdota mieluummin Serenaa jonne pääsee laskemaan vesiliukumäkiä
Vierailija kirjoitti:
Hei!!! oon menos tänä vuonna ekaa kertaa weekendiin ja onks millanen turvatarkastus? saako sinne tai pystyykö miten salakuljettaa omaa juomaa? T. bajamajahuora
Turvatarkastus aika jaska. Ensimmäisenä päivänä täpötäyttä reppuani ei tutkittu, eikä vartaloa tunnusteltu. Ei mulla kyllä ollut mitään luvatontakaan, ei omia viinoja tmv. Ei mihinkään SAA salakuljettaa...
Oli kyllä näky viime vuonna kun yksi nuori nainen oli aivan järjettömässä kunnossa siellä anniskelualueelle...siinä joku nuori kolli kantoi tätä muijaa XD sellainen festari.
Tottakai...siellä sitä bongotetaan urakalla ja haippirinki kiittää :)
Festarit on just paras paikka nuorten sekoilla, järkkärit huolehtii jos menee överiksi.
Olen ollut kahtena aiempana vuonna siellä alaikäisen teinini kanssa, ja hauskaa siellä on! Toki osa dokaa, mutta eivät kaikki. Ja kahdeksantoistavuotias saa kyllä päättää ihan itse.
Hyviä bändejä on paljon, jopa tällainen viisikymppinen mamma on hyppinyt innolla mukana!
siellähän sitten sekoilevat. Mutta turvatarkastuksesta huolimatta siellä bongaa satunnaisia kännisiä pissiksiä..mistä lie viinansa saaneet....
Siis mitä vittua? :D Ton ikäsenähän festareilla just kuuluu käydä. Ja jos tyttäresi täyttää 18 ennen festareita niin et sinä voi sitä kieltääkään.
Yritä jo päästää irti pikkutytöstäsi ja hyväksyä se tosiasia, että hän on nuori nainen. Et voi ikuisesti pitää jälkeläistäsi turvallisessa kuplassa.
Itse olen käynyt 15 vuotiaasta asti Ruisrockissa ja se on kyllä edelleen kesän kohokohta, näin 9 vuoden jälkeenkin.
Harkitse vielä siellä vaa dokataan ja naidaan eri pippeleiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Harkitse vielä siellä vaa dokataan ja naidaan eri pippeleiden kanssa
Kyllä ne, jotka on sitä tehdäkseen, tekee sen ilman festareitakin.
Totta kai uskaltaa! Pidät vain huolen, että sillä on repullinen kortsuja mukana.
Hän haluaa sinne ryyppäämään. Tänä vuonna vielä aika paskoja artisteja mutta mikäs siinä mukavasti kännissää hilluessa ..