Vuosia nuoremmaksi Janita: Olen sanaton! Niin minäkin.
http://www.is.fi/viihde/art-2000005107737.html
Kuinka onnistuneena pidätte muutosta?
Kommentit (29)
hiukset on mun makuun hieman erikoiset, mutta jos itse tykkään niin kiva juttu
Me oltiin kans tyttöjeni kanssa sanattomia, kun ohjelmaa katsottiin. Todellakaan ei nuortunut vaan vanheni silmissä. Ei tainnut Janitan mieskään ilahtua.
Jälkimmäinen kuva on huomattavasti parempi! Ilme raikastui kerralla, vaikka pidempi polkka sopi hänelle vähän paremmin. Mutta sellainenhan kasvaa äkkiä, joten hyvä vaan, että malli on aluksi vähän lyhyempi.
Tuosta naisesta saisi todella kauniin, nuorekkaan ja trendikkään, mutta stylistit lähtivät ihmeelliselle täti-linjalle! Nyt ei ole kyllä potentiaalia käytetty puoliksikaan ratkaisuissa! Noh, toivottavasti nainen sai muutoksesta kuitenkin inspiraatiota ja panostaa ulkonäköönsä jatkossakin itselleen paremmin sopivalla tyylillä. Ei mitään syytä piiloutua kulahtaneen hiirulaisen lookiin.
Näyttää vieläkin 50-vuotiaalta, kun ei sitä jo vanhentunutta ihoa loppujen lopuks pysty pahemmin nuorentamaan jne. Ja uusi tyyli on tosi tätimäinen...
Ottaen huomioon lähtötilanteen, jossa hän näytti kuusikymppiseltä alkkikselta, muutos oli kumminkin parempaan päin. Tukkamalli kieltämättä aika kulmikas, mutta haloo - tukka on ohut ja latvat hiirenhäntinä, joten pakko se oli leikata joka tapauksessa.
Mekko on kuvassa hiukan liian lyhyt, nuo polvet kannattaisi piilottaa. Ihan noin laskeutuvaa mekkoa en pukisi, jos römppävatsaa, kuten hänellä on.
Mutta muuten onhan tuo nyt sentään aika lailla parempi kuin tuo alkuperäinen.
Ei mennyt ihan kohdilleen muutos vaikka kaunis nainen onkin. Tyyli kuuluu viiskymppiselle.
Samaa mieltä. Ne otsan juonteet siirtyi suun tienoille. Olen kyllä sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Jälkimmäinen kuva on huomattavasti parempi! Ilme raikastui kerralla, vaikka pidempi polkka sopi hänelle vähän paremmin. Mutta sellainenhan kasvaa äkkiä, joten hyvä vaan, että malli on aluksi vähän lyhyempi.
Minusta näyttäisi ettei hänellä oikein kasva, tuota pidempänä näyttäisi aika harvalta haitulalta latvassa.
http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/vuosia-nuoremmaksi/uutiset/artikke…
Naama on ihan jees ja tukka onneksi kasvaa. Mutta tuo kauhtana on jotain ihan käsittämätöntä. Jos Janita olisi yli 120 kiloa, niin vielä jotenkin ymmärtäisin, että kurveja yritetään vähän piilottaa, mutta siitä ei liene tässä kyse. Pitiköhän tässä buffata jonkun ohjelman tekijän kaverin vaatemerkkiä kenties?
Ei olisi tarvinnut muuta kuin kunnon meikin ja hiusten värin tasoittamisen sekä nuorekkaat vaatteet. Ihan hyväpiirteinen nainen alunperin, väsyneen näköinen vain, niinkuin moni ikäisistään ilman meikkiä. Uusi tyyli todella tätimäinen .
Lähikuva kasvoista näyttää paremmalta, koska kaamea kauhtana mekko ei näy. Tukka on kyllä tosi....kulmikas.
Miten meni noin niinku omasta mielestä?? 😂
Nimi pitäis vaihtaa vuosia vanhemmaksi 😂
Uusi tyyli on aivan kamala. Ei nuortunut yhtään. Päinvastoin. Hiustyyli hirveä. Tanttalook.