Voitin poikaystävän ja hänen kaverinsa karting-radalla, seurauksena vuosisadan mökötys
En kohta enää jaksa tuollaista 5-vuotiaan käytöstä. Ensin hän sanoi, että on ihan ok, että tulen mukaan. (en siis tunkenut väkisin mihinkään jätkien iltaan) ja siellä oli hänen kavereidensa tyttöystävät mukana myös. Nämä muut tytöt eivät halunneet osallistua ajamiseen mutta itse ajattelin kokeilla.
Se oli yllättävän hauskaa ja sitten nippanappa voitin hänet ja kaksi kaveriaan. Kaikille muille tämä oli ihan samantekevää ja leikkimielellä siellä kävimme, paitsi poikaystävälle. Hän sanoi kotimatkalla että häntä hävetti etten jäänyt katsomaan, kuten muiden tyttöystävät ja että vi**uilin hänelle kun kiilasin maaliviivalla ohitse. Nyt ei puhu mitään eikä vastaa viesteihin.
Kommentit (26)
Epäilen kyllä tämän tarinan todenperäisyyttä. Luulen, että todellisuudessa kyse kun naiskuskista on onnistuit ajamaan sen karting auton kahvilan lasi-ikkunasta sisaan kun yritit lahettaa facebook viestia ajaessa, ja nyt poikaystava on saamassa usean tuhannen laskun, koska sinulla ei ole omia tuloja ja mies tekee tyot ja sina istut kotona ja valitat liiallisista kotitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen kyllä tämän tarinan todenperäisyyttä. Luulen, että todellisuudessa kyse kun naiskuskista on onnistuit ajamaan sen karting auton kahvilan lasi-ikkunasta sisaan kun yritit lahettaa facebook viestia ajaessa, ja nyt poikaystava on saamassa usean tuhannen laskun, koska sinulla ei ole omia tuloja ja mies tekee tyot ja sina istut kotona ja valitat liiallisista kotitöistä.
Mitä ihmettä? Ajoin sen auton ihan normaalisti maaliviivasta läpi ja voitin "kisan" Minulla ei ole älypuhelinta joten viestittelyt teen kotona koneella. Mistä ihmeestä hän saisi usean tuhannen laskun? Minä elätän itse itseni, mistä sait tuollaisen olettamuksen että en elättäisi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa minunkin korviini paljon uskottavammalta. Tainnut porvoon mamma olla kartinkia ajamassa...
Sinun olisi pitänyt sievästi seisoskella kentän laidalla ja hihitellä naisellisesti ja taivastella sitä, miten nopea kuski poikaystäväsi on. Olet ymmärtänyt tyttöystävän roolin täysin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Sinun olisi pitänyt sievästi seisoskella kentän laidalla ja hihitellä naisellisesti ja taivastella sitä, miten nopea kuski poikaystäväsi on. Olet ymmärtänyt tyttöystävän roolin täysin väärin.
:DDD
Lapsellista. Itsekin voitan mieheni joka kerta kartingissa, mutta saan siitä aina ylistystä ja ihailua osakseni.
Poikaystäväsi on vielä poika. Kyllä ne ajan kanssa siitä kasvaa. Älä ala mitenkään "hyvittelemään" tekoasi, koska siitä voi alkaa rasittava kierre.
Eiköhän olisi aika vetää johtopäätökset tästä pojasta.
Saat varmasti tuollaiselta ihmiseltä paljon ymmärrystä ja tukea jos ja kun joudut joskus hankalaan elämänvaiheeseen.
Yleensä naiset (tosin epätodennäköistä koska kyseessä av-mamma) ovat kevyempiä kuin miehet.
Jos osaat vähänkin ajaa niin kevyempänä voitat.
Sano sille että mökötäppä kuule keskenäs jos et tollasta kestä. Ite voittanu jossai videopeleissä joskus ja voi että sitä kyräilyä sen jälkeen :'DD
Laita sille yksinkertainen viesti: Parempi voitti! Ja jää odottelemaan murjotuksen laantumista 😁
muistan kans kun kerran ammunnassa voitin(osuin pieneen neliötauluun mökillä paremmin) exäni,hän sitten loppuillan mökötti siinä ja selitteli, ettei ollut kiväärin tähtäin nyt asetettu oikein jne... :D
Moni mies pystyy kyllä suoraan myöntämään että vaimo/tyttöystävä on parempi kuski. Lemppaa tuollainen poikaystävä, ei siitä mieheksi ole.
Sanot sille kuule vaan että aika paska olet ajamaan kuten kaverinsa kun kun ei tyttöystävälleen pärjää, että opettelua ees ajaan. Sanot että siihen vielä tommonen lapsellinen akkamainen mykkäkoulu niin alkaa olla kun naisen kanssa olis suhteessa.
Minä voitin joskus 12 vuotiaana tyttönä useamman aikuisen miehen kartingissa. Toivottavasti en pilannut heidän elämäänsä ja ovat päässeet yli tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Tähän. =D
Mitä virkaa on sellaisella tyttiksellä, joka ei ees yhtään ihaile. En minäkään tykkäisi jos poikkis päihittäisi mut pitsin nypläämisessä.
Kai sitä nyt masentuu jos on niin paska että nainenkin voittaa.
Sanot sille, että suakin hävetti miten paska kuski se on.
No mitä yritit esittää "jätkää"
Miesmäinen nainen on kaikkein epäviehättävin.