"Moi! Mä oon Axl, tiedätäthän, se Talent-kilpailun juontaja..."
Eikä siinä paljon muuta vaadittu!
Kommentit (9)
Sorry, mutta yhden nuoren uhrin hän pokasi Unicef-keikalla ja on ollut mukana myös naisten ja tyttöjen oikeuksia puolustavassa kampanjassa eli tehnyt tietoisesti imagoa kiltistä ja rehdistä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta yhden nuoren uhrin hän pokasi Unicef-keikalla ja on ollut mukana myös naisten ja tyttöjen oikeuksia puolustavassa kampanjassa eli tehnyt tietoisesti imagoa kiltistä ja rehdistä miehestä.
Jospa hän puolusti siellä naisten oikeutta orgasmiin?
Korostan että nämä kuvatut naiset eivät ole syyllisiä vaan uhreja. Korostan myös että jokaisella naisella on oikeus nauttia seksistä ihan niin paljon kuin haluaa. Kuitenkin ihmettelen sitä miten julkkis vetää näin puoleensa. Jos tavallinen mies lähettäisi noita viestejään facessa niin tuskin sitä heti sänkyyn päädyttäisiin? Bändäri-ilmiö?
Eikä muuta vaadittu?
No et sinä naisia kovin korkealle arvosta, jos ajattelet että kaikki naiset lankeaa tuollaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Eikä muuta vaadittu?
No et sinä naisia kovin korkealle arvosta, jos ajattelet että kaikki naiset lankeaa tuollaiseen?
1. Itse olen nainen ja arvostan muitakin naisia
2. En ajattele että kaikki lankeavat vaan ihmettelen että yllättävän moni kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä muuta vaadittu?
No et sinä naisia kovin korkealle arvosta, jos ajattelet että kaikki naiset lankeaa tuollaiseen?1. Itse olen nainen ja arvostan muitakin naisia
2. En ajattele että kaikki lankeavat vaan ihmettelen että yllättävän moni kyllä
No luulenpa että oikeasti siihen on vaadittu vähän enemmänkin.
Kyllähän kaikki nyt Axelin tiesi ilman esittelyjäkin. Tottakai "tuttuun" henkilöön on helpompi luottaa kuin tuntemattomaan. Varsinkin kun maine oli puhtoinen ja ulkönäkö komea. Varsinaisen unelmavävyn oloinen lasten hyvätahdon lähettiläs.