Törkeää asiakaspalvelua Clas Ohlsonilla
Olen hyvin pettynyt Clas Ohlsonin asiakaspalveluun.
Ostin lapselle lahjaksi 60 euron kuulokkeet jotka eivät toimineet. Ääni alkaa ns. rätistä kun laittaa tietokoneeseen ja vaikka äänet ovat alle 10% niin silti se saattaa mennä sadalle prosentille itsestään, mikä voi vahingoittaa kuuloa.
Seuraavana päivänä kun oli tarkoitus mennä palauttamaan ne kuitilla, niin eräs 18-vuotias poika kassalla sanoi että minulla ei ole oikeutta palauttaa niitä sillä olen käyttänyt tuotetta pari kertaa, vaikka sama henkilö myi kuulokkeet minulle ja antoi 3 vuoden takuun.
Menin sitten Clas Ohlsonin sivuille ja annoin palautetta heille. Sain kahden päivän päästä vastauksen että minulla on oikeus palauttaa kyseinen tuote. En viitsinyt mennä enään edes kokeilemaan niiden palauttamista, sillä tiesin että sama henkilö olisi kassalla.
Kommentit (11)
Olisit vaan mennyt uudelleen. Sen sähköpostin kanssa. Kyllä mä olisin mennyt. Ilman muuta.
Mulla hajos hiiri, olin käyttänyt sitä jo pari kuukautta ja ilman mutinoita vaihtoivat sen uuteen.
Mä olen aina saanut tosi hyvää palvelua (Hki).
Missä päin ap asioinut?
Mikä tossa oli törkeää? Töykeää paremminkin.
Ei auta valittaa, jos ei viitsi mennä uudelleen. Ei niitä kuulokkeita kukaan tule kotoa hakemaan.
Jokainen työntekijä ei voi tietää kaikkea, vaan he toimivat ns. yleispätevien ohjeiden mukaan. Itse kun aikoinaan työskentelin liikkeessä, siis samassa liikkeessä melkein viisi vuotta, jouduin lähes joka viikko kysymään jotain asiaa kun en ollut varma. Jos ei ollut ketään keltä kysyä, toimin niiden yleisohjeiden mukaan.
Multa ei ikävä kyllä heru yhtään sympatiaa näille someskandaalinhakijoille. Clas Ohlson toiminut ihan hienosti tilanteessa.
Mistä ihmeestä ap tai kukaan muukaan voi tietää kauppojen kassojen työaikoja?
Tuskin se jäppinen siellä kellon ympäri on töissä.
Sellossa, nämä kassalla työskentelevät nuoret kundit ovat mykkiä. Eivät tervehdi, siis eivät sano mitään koko tapahtuman aikana. Kaikkia nekin inne töihin ottavat. Normi käytöstavat ihan hukassa.
Pettynyt kirjoitti:
Olen hyvin pettynyt Clas Ohlsonin asiakaspalveluun.
Ostin lapselle lahjaksi 60 euron kuulokkeet jotka eivät toimineet. Ääni alkaa ns. rätistä kun laittaa tietokoneeseen ja vaikka äänet ovat alle 10% niin silti se saattaa mennä sadalle prosentille itsestään, mikä voi vahingoittaa kuuloa.
Seuraavana päivänä kun oli tarkoitus mennä palauttamaan ne kuitilla, niin eräs 18-vuotias poika kassalla sanoi että minulla ei ole oikeutta palauttaa niitä sillä olen käyttänyt tuotetta pari kertaa, vaikka sama henkilö myi kuulokkeet minulle ja antoi 3 vuoden takuun.
Menin sitten Clas Ohlsonin sivuille ja annoin palautetta heille. Sain kahden päivän päästä vastauksen että minulla on oikeus palauttaa kyseinen tuote. En viitsinyt mennä enään edes kokeilemaan niiden palauttamista, sillä tiesin että sama henkilö olisi kassalla.
Myyjä oli oikeassa.
Sinulla ei ollut oikeutta palauttaa käyttämääsi tuotetta.
Sen sijaan sinulla olisi ollut oikeus laittaa ne takuupalautettuna koska ne oli rikki.Tällöin liike miettii että korjaako tuotteen vai saatko uuden tillalle vaiko purkaa kauppa mutta mitään automaattista palautusoikeutta ei edes oel olemassa kun ostaa kivijalkaliikkeestä.
Normi suomalaiset käytöstavat; ei sano mitään, ollaan mykkiä ja tuijotetaan lattiaan.
Minulla on vain hyviä kokemuksia Clas Ohlsonista, asioinut kai kolmessakin paikassa, ja palvelu on tosi hyvää! Ei kyylätä selän takana, reippaasti ja ystävällisesti palvellaan kassalla, apua saa jos tarvitsee. Asun Norjassa.
Ahaa. Ehkä sitten saat syyttää itseäsi. Harmillista mutta, jos nuori poika kyseessä niin ehkä hänellä oli väärää tietoa.