Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeää asiakaspalvelua Clas Ohlsonilla

Pettynyt
28.02.2017 |

Olen hyvin pettynyt Clas Ohlsonin asiakaspalveluun.

Ostin lapselle lahjaksi 60 euron kuulokkeet jotka eivät toimineet. Ääni alkaa ns. rätistä kun laittaa tietokoneeseen ja vaikka äänet ovat alle 10% niin silti se saattaa mennä sadalle prosentille itsestään, mikä voi vahingoittaa kuuloa.

Seuraavana päivänä kun oli tarkoitus mennä palauttamaan ne kuitilla, niin eräs 18-vuotias poika kassalla sanoi että minulla ei ole oikeutta palauttaa niitä sillä olen käyttänyt tuotetta pari kertaa, vaikka sama henkilö myi kuulokkeet minulle ja antoi 3 vuoden takuun.

Menin sitten Clas Ohlsonin sivuille ja annoin palautetta heille. Sain kahden päivän päästä vastauksen että minulla on oikeus palauttaa kyseinen tuote. En viitsinyt mennä enään edes kokeilemaan niiden palauttamista, sillä tiesin että sama henkilö olisi kassalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Ehkä sitten saat syyttää itseäsi. Harmillista mutta, jos nuori poika kyseessä niin ehkä hänellä oli väärää tietoa.

Vierailija
2/11 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan mennyt uudelleen. Sen sähköpostin kanssa. Kyllä mä olisin mennyt. Ilman muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hajos hiiri, olin käyttänyt sitä jo pari kuukautta ja ilman mutinoita vaihtoivat sen uuteen.

Mä olen aina saanut tosi hyvää palvelua (Hki).

Missä päin ap asioinut?

Vierailija
4/11 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa oli törkeää? Töykeää paremminkin.

Vierailija
5/11 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta valittaa, jos ei viitsi mennä uudelleen. Ei niitä kuulokkeita kukaan tule kotoa hakemaan.

Jokainen työntekijä ei voi tietää kaikkea, vaan he toimivat ns. yleispätevien ohjeiden mukaan. Itse kun aikoinaan työskentelin liikkeessä, siis samassa liikkeessä melkein viisi vuotta, jouduin lähes joka viikko kysymään jotain asiaa kun en ollut varma. Jos ei ollut ketään keltä kysyä, toimin niiden yleisohjeiden mukaan.

Vierailija
6/11 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei ikävä kyllä heru yhtään sympatiaa näille someskandaalinhakijoille. Clas Ohlson toiminut ihan hienosti tilanteessa.

Vierailija
7/11 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä ap tai kukaan muukaan voi tietää kauppojen kassojen työaikoja?

Vierailija
8/11 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se jäppinen siellä kellon ympäri on töissä.

Vierailija
9/11 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellossa, nämä kassalla työskentelevät nuoret kundit ovat mykkiä. Eivät tervehdi, siis eivät sano mitään koko tapahtuman aikana. Kaikkia nekin inne töihin ottavat. Normi käytöstavat ihan hukassa.

Vierailija
10/11 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt kirjoitti:

Olen hyvin pettynyt Clas Ohlsonin asiakaspalveluun.

Ostin lapselle lahjaksi 60 euron kuulokkeet jotka eivät toimineet. Ääni alkaa ns. rätistä kun laittaa tietokoneeseen ja vaikka äänet ovat alle 10% niin silti se saattaa mennä sadalle prosentille itsestään, mikä voi vahingoittaa kuuloa.

Seuraavana päivänä kun oli tarkoitus mennä palauttamaan ne kuitilla, niin eräs 18-vuotias poika kassalla sanoi että minulla ei ole oikeutta palauttaa niitä sillä olen käyttänyt tuotetta pari kertaa, vaikka sama henkilö myi kuulokkeet minulle ja antoi 3 vuoden takuun.

Menin sitten Clas Ohlsonin sivuille ja annoin palautetta heille. Sain kahden päivän päästä vastauksen että minulla on oikeus palauttaa kyseinen tuote. En viitsinyt mennä enään edes kokeilemaan niiden palauttamista, sillä tiesin että sama henkilö olisi kassalla.

Myyjä oli oikeassa.

Sinulla ei ollut oikeutta palauttaa käyttämääsi tuotetta.

Sen sijaan sinulla olisi ollut oikeus laittaa ne takuupalautettuna koska ne oli rikki.Tällöin liike miettii että korjaako tuotteen vai saatko uuden tillalle vaiko purkaa kauppa mutta mitään automaattista palautusoikeutta ei edes oel olemassa kun ostaa kivijalkaliikkeestä.

Vierailija
11/11 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi suomalaiset käytöstavat; ei sano mitään, ollaan mykkiä ja tuijotetaan lattiaan.

Minulla on vain hyviä kokemuksia Clas Ohlsonista, asioinut kai kolmessakin paikassa, ja palvelu on tosi hyvää! Ei kyylätä selän takana, reippaasti ja ystävällisesti palvellaan kassalla, apua saa jos tarvitsee. Asun Norjassa.