Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurinta rakkautta on...

Mummeli
28.02.2017 |

Tuli mieleeni tuosta toisesta aloituksesta. Papan kanssa ollaan hengailtu jo lähes 30 vuotta. Matkaan on mahtunut niin tuulta kuin tyyntäkin. Kaksi lasta ollaan yhdessä kasvatettu hyviksi ihmisiksi.

Pappa ei aina ole osannut osoittaa niitä tunteitaan ja minä olen oppinut tulkitsemaan ne vain katseesta. Rakkautta tosiaan on tuon Kismet-patukan osto, jossa lukee Rakkaalle. Vaikka kaupasta piti hakea vain kissanruoka ja piimäpurkki.

Rakkautta pitkässä parisuhteessa on myös se, että jos vaimo ei kinttuvaivansa takia pääse pilkille (joka on yhteinen harrastus), eikä paistamaan nuotiomakkaraa niin pappa paistaa sen makkaran ja minä lämmitän sen sitten kotona mikrossa. Ei yhtä hyvää kuin paikan päällä, mutta se tunne että toinen on muistanut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei riittäisi mulle tuollainen. Kai se sitten sinusta tuntuu suurimmalta rakkaudelta kun ei ole muunlaisesta kokemusta.

Vierailija
2/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmies toteaa hääyönä: "Rakastan sinua. Kerron sitten, jos asiaan tulee muutos."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei riittäisi mulle tuollainen. Kai se sitten sinusta tuntuu suurimmalta rakkaudelta kun ei ole muunlaisesta kokemusta.

Olet varmaankin nuori ihminen. Kunhan näille kymmenille päädyt niin ne pienet asiat saa suuria merkityksiä. On meilläkin nuoruudessamme ollut timanttisormuksia ja hienoja ulkomaanmatkoja. Ei ne enää merkitse mitään. Lastenlapset on isoja aarteita meille.

Vierailija
4/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienet asiat tekevät onnelliseksi

Vierailija
5/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap - kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaankin nuori ihminen. Kunhan näille kymmenille päädyt niin ne pienet asiat saa suuria merkityksiä. On meilläkin nuoruudessamme ollut timanttisormuksia ja hienoja ulkomaanmatkoja. Ei ne enää merkitse mitään. Lastenlapset on isoja aarteita meille.

Joo ikinuori 47vee. :-) Meillä on onneksi hienoja ulkomaanmatkoja edelleen, juuri tulimme alppilomalta Meribelistä. Ja aarre, pojanpoika, oli mukana äitinsä ja isänsä kanssa. :-)

Vierailija
6/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.5lovelanguages.com/

Tästä syystä kaikki kokee rakkauden eri tavalla.

Vierailija
7/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ap - kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ikinuori 47vee. :-) Meillä on onneksi hienoja ulkomaanmatkoja edelleen, juuri tulimme alppilomalta Meribelistä. Ja aarre, pojanpoika, oli mukana äitinsä ja isänsä kanssa. :-)

Kuulostaa hyvälle. Ei kuitenkaan laskettelujutut. Olisihan meilläkin mahdollisuus lähteä milloin vain matkalle. Jotenkin en vaan enää jaksa noita ulkomaanmatkoja. En ainakaan etelään. Voisi kiinnostaa erämatkat Lapissa ja kalastusreissut siellä kun molemmat tykätzään kalastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi