Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isompi vai pienempi takki?

Vierailija
27.02.2017 |

Kumman ostaisin? Isompi koko on vähän väljä, pienempi koko näyttää mun mielestä paremmalta mun päällä, vaikka se kiristääki vähä hartioiden kohdalta + vähä lyhyemmät hihat ku isommas takis. Aion siis käyttää tota joskus keväämmällä vasta ja kesällä kylminä päivinä. Mulla on tavoitteena laihduttaa joku 10 kiloa kesään mennessa, nii en tiiä väljeneekö sit toi pienempi koko jos otan sen? Ja näyttääkö isompi koko sit liian isolta jos otan sen..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pikkutakki

2/10 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartioista ja hihoista jo tiedät, ettei pienempi ole sinun kokosi. Ei ne kädet varsinkaan lyhene edes laihtuessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi. Kadulla näkee monta kertaa, kuinka joku on ostanut liian pienen takin luullen varmaan, että se näyttää paremmalta. Kiristävä ja kinnaava takki saa näyttämään kuitenkin pulskalta. Jos kinnaa hartioita, niin takki on liian pientä kokoa. Siinä ei laihdutus auta.

Vierailija
4/10 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töistä saatu takki joka kiristää hartioista ja jääny sen takia käyttämättä. Muutenkin iso riskipeli ostaa sen perusteella väärää kokoa, että pyrkimys laihtua, jos ei sitten pääsekään tavoitteeseensa.

Pääsääntösesti liian pieni näyttää pahemmalta kuin liian iso.

Vierailija
5/10 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se takki vasta keväällä, kun ja jos olet laihtunut niin on helpompi valita sopiva koko.

Vierailija
6/10 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta isompi, ja vie myöhemmin ompelijalle mikäli laihdut ja se alkaa näyttää liian suurelta. Isommasta on helppo ottaa pois, muttei toisinpäin.

Vierailija
7/10 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko laihtumaan tuon 10kg? Vai onko se ollut tavoitteesi jo viimeiset 10 kevättä?

Jos oikeasti aiot tuon 10kg laihtua tulee jopa niihin hihoohin vähän lisää pituutta sieltä huvenneista olkapäistä ja hartioista.

Lisäksi nykymuoti on ennemmin lyhythihaista kuin pitkähihaista.

Jos olisin sinä ja olisin päättänyt tuon 10kg laihduttaa ostaisin sen pienemmän ja menisin sillä riskillä, että se ei sitten sovikaan (mutta minulla olisi toki jo vanha takki joka saisi sitten kelvata kun menin mokaamaan tuon laihdutusprojektini...)

Vierailija
8/10 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa...

Toki kai varoitellaan aina ostamasta sitku -vaatteita ja kehotetaan panostamaan nytku-vaatteisiin...

Vierailija
9/10 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuletko laihtumaan tuon 10kg? Vai onko se ollut tavoitteesi jo viimeiset 10 kevättä?

Jos oikeasti aiot tuon 10kg laihtua tulee jopa niihin hihoohin vähän lisää pituutta sieltä huvenneista olkapäistä ja hartioista.

Jos olisin sinä ja olisin päättänyt tuon 10kg laihduttaa ostaisin sen pienemmän ja menisin sillä riskillä, että se ei sitten sovikaan (mutta minulla olisi toki jo vanha takki joka saisi sitten kelvata kun menin mokaamaan tuon laihdutusprojektini...)

Olen laihtunut jo 10 kiloa, joten tuskin toiset 10 kiloa niin suuri haaste on.

Vierailija
10/10 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laihtunut jo 10 kiloa, joten tuskin toiset 10 kiloa niin suuri haaste on.

Sisko hyvä, hienoa! Etköhän uskalla ostaa sen pienemmän takin! Sinun ei tarvitse piilottaa itseäsi mihinkään telttaan!

Tsemppiä seuraavalle kympille ❤