Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, voikohan tähän kuolla?

Vierailija
27.02.2017 |

Soin pakastepizzan, suklaalevystä puolet, megapussin karkkeja (olisiko siinä pussissa joku 350g) ja puolet sipsipussista. Nyt on ihan kauhea olo! Tuli todella kylmä, ihan melkein värisyttää... En muista että minulla olisi ollut näin huono olo koskaan. Mitä teen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota samariinia

Vierailija
2/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt sipsipussin loppuun.

Vierailija
4/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt sipsipussin loppuun.

Niin, ja suklaalevyn kanssa, tietysti.

Vierailija
5/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ahmin äskön suunnilleen saman verran.

Taitaa johtua siitä että verensokeri nousi liian nopeasti liian korkealle ja kroppa käy ylikierroksilla. Itsellä tällä hetkellä niin kovat kivut mahassa etten voi liikkua, silmissä sumenee ja korvissa humisee. Tämä on maanpäällinen helvetti. Juo vettä ja käy pitkäksesi. Äläkä vaan syö lisää.

Vierailija
6/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaa en vaan osaa, olen yrittänyt mutta ei onnistu. Varmaan kastelen nuo loput sipsit ja suklaat vedellä etten kohta syö niitäkin. OLONI ON JÄRKYTTÄVÄ!

Vierailija
7/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen bulimikko. Tuo on vain alkupala mulle. Ja kaikki ulos samantien. :(

Vierailija
8/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene makaamaan vasemmalle kyljellesi ja juo pieniä kulauksia kylmää vettä, ei liikaa kerralla. Kyllä se siitä pikkuhiljaa menee ohi. Mutta jessus mikä määrä, en ihmettele että tuli huono olo! :D

Vierailija
9/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ahmin äskön suunnilleen saman verran.

Taitaa johtua siitä että verensokeri nousi liian nopeasti liian korkealle ja kroppa käy ylikierroksilla. Itsellä tällä hetkellä niin kovat kivut mahassa etten voi liikkua, silmissä sumenee ja korvissa humisee. Tämä on maanpäällinen helvetti. Juo vettä ja käy pitkäksesi. Äläkä vaan syö lisää.

Otan osaa! Tää on kyllä yhtä helvettiä. Mäkin olin jo muutamia viikkoja ahmimatta mutta nyt on ollut viime päivinä ahdistunut olo. En sitten näköjään vieläkään osaa käsitellä noita tunteita muuten kuin syömällä. Mun ihan kädet tärisi kaupassa kun valkkasin mitä ostan. Itkin kotimatkalla että taas sitä oon tässä pisteessä. Tätä ei kyl toivoisi kenellekään!

Joo, verensokerit varmaan heittelee miten sattuu. Mulla on ns. heikentynyt insuuliininsieto/diabeteksen esiaste. Ei sais näiden syömisten kanssa sekoilla enää tai voi oikeesti puhjeta diabetes.

Täytyy vaan toivoa että tää oli nyt viimenen kerta.

Tsemppiä sulle, toivottavasti selätät tän paskasairauden.

Vierailija
10/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joku kehtaa haukkua tupakoitsijoita, alkoholisteja ja pilvareita.

Vierailija
11/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetuslääke kirjoitti:

Viitsitkö avata ajatusmaailmaasi tämän kommentin takana.

Itse en ainakaan hauku vaan ymmärrän sen, että syömishäiriöni on myös eräänlainen addiktio. En osaa käsitellä ahdistustani joten syön itseltäni tajun kankaalle.

Vierailija
12/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt loputki pois höhlä! Mitään ei jätetä syömättä.

Vierailija
13/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksenna. Muista pestä hampaat norjaan soittelun jälkeen.

Vierailija
14/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti et voi kun kärsiä ja odottaa. Noin tunnin päästä pitäs olla jo vähän helpompaa.

Vierailija
15/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aterian jälkeinen kylmyys on oire diabeteksesta! ettei ois jo puhjennu??

Vierailija
16/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ummetuslääke kirjoitti:

Viitsitkö avata ajatusmaailmaasi tämän kommentin takana.

Itse en ainakaan hauku vaan ymmärrän sen, että syömishäiriöni on myös eräänlainen addiktio. En osaa käsitellä ahdistustani joten syön itseltäni tajun kankaalle.

Ihmiset ymmärtävät vain omaa addiktiotaan. Muita neuvotaan tekopyhästi vain lopettamaan.

Vierailija
17/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt loputki pois höhlä! Mitään ei jätetä syömättä.

Kaadoin loput "herkut" kulhoon ja astianpesuainetta + vettä päälle. (parin tunnin päästä kun olo helpottaa niin varmaan vihaan taas itseäni kun pilasin hyvät mätöt...) Oisin varmana syönyt noi loputkin muuten. Ehkä parempi näin. Nyt ei auta muu kuin kärsiä.

Vierailija
18/18 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aterian jälkeinen kylmyys on oire diabeteksesta! ettei ois jo puhjennu??

Voi hyvin ollakin. Vuosi sitten kävin viimeks verikokeissa ja silloin todettiin tuo heikentynyt insuliininsieto.

Mulla on ollut tää ahmimishäiriö nyt 6 vuotta, olen nyt 24-vuotias. Surullista että näin nuorena olen onnistunut terveyteni pilaamaan. Onneksi sentään ylipainoa ei ole... Täytyisi mennä sokerirasitukseen mutta pelkään niitä tuloksia.