Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos magneettikuvissa näkyy jotain häikkää niin joutuuko silti odottamaan tuloksia sen pari vkoa?

Vierailija
27.02.2017 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mitä sieltä näkyy ja koska kuvat katsotaan. Joku massiivinen verenvuoto saa kyllä kuvia ottavat hoitajat kutsumaan kiireellä lääkärin katsomaan kuvia. Jos sieltä löytyy jotain epänormaalia, mutta odotettavaa, niin todennäköisesti odotat sen verran mitä on kuvia otettaessa luvattu.

Vierailija
2/9 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella saat tietää vastaanottoajan yhteydessä tai saat kirjeen tavallisesti viikon, parin jälkeen. Näin ainakin mulla, syövän seuranta. Jos käyt jossain cityterveydessä, lausuntoon menee vain pari päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Eli odottelen rauhassa. Ap

Vierailija
4/9 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitäkin että olitko julkisella vai yksityisellä puolella. Olen itse yksityisellä töissä ja aina kysytään että "onhan jatkot sovittu" ja sitten varataan joko vastaanottoaika tai soittoaika lähettävälle lääkärille. Ja se on yleensä seuraavana päivänä, että radiologi ehtii lausua kuvauksen. Joskus samanakin päivänä - sitten jos ei ole lääkärillä vastaanottoa niin seuraavana mahdollisena päivänä.

Vierailija
5/9 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut jo Omakannasta? Voi olla jo vastaus siellä. 

Vierailija
6/9 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tulokset samana päivänä. Aamulla olin kuvauksessa ja iltapäivällä oli vastaanottoaika.

Vierailija
7/9 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä oli lääkäri ja lausunto kuvista oli valmiina.

Vierailija
8/9 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan oli, että lääkäri ilmoittaa tulokset kirjeellä. Ap

9/9 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lausunnon samana päivänä niin julkisella kuin yksityiselläkin.

On varmaan kuitenkin tapauskohtaista ja riippuu kiireellisyysluokastakin, kuinka pian tulokset tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän