Miehen matkalaukusta löytyi naisen pikkuhousut...
Tuli eilen illalla työmatkalta Berliinistä, ja löysin hänen matkalaukustaan pinkit pikkuhousut. Voi hyvä jumala, mitä minun pitäisi tässä tilanteessa tehdä? Voiko tälle löytyä jokin järkevä selitys?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies tietää millaisia pikkareita työkaveri käyttää kun osasi sanoa että ovat hänen? On siis nähnyt hänet alusvaatteisillaan? Paskat. Hän on itse ne työkaverinsa yltä riisunut. Hampaillaan.
Lateksiasu päällä vikisten.
Ne taitaa olla ne mun pikkupökätsyt.
Nainen tunkenut ne tahallaan sinne, jotta löytäisit ne tai miehen työkaverit tehneet tyhmän pilan kiusallaan.
Miksi naispuolinen kollega nukkuisi samassa huoneessa? Onko tuo oikeasti tapa joissain firmoissa, säästölinja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies myönsi, että pikkarit olivat hänen työkaverin, jonka kanssa hän oli nukkunut samassa huoneessa. Kuulemma vahingossa menneet meihen laukkuun, mutta tiedä sitten.. Kivenkovana väittää kuitenkin, että mitään paneskelua ei ole ollut. Epäilen silti.... Varmaan täytyy avioero ottaa.
ap
Joopajoo ilman pikkareita työkaveri "nukkunut" siellä?
Joillakin on vaihtoalushousuja. Kuulemma ihan hygieenistä
Voi tosiaan olla noin. Minun matkalaukkuuni eksyi reissulla olleen kollegan rintsikat. Jotkut naiset vain ovat sellaisia että räjäyttävät koko matkalaukkunsa hotellihuoneeseen.
Kuka nukkuu tänä päivänä toista sukupuolta olevan työkaverin kanssa samassa hotellihuoneessa? Ei kukaan. Ei voi työnantaja velvoittaa tuollaiseen
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies tietää millaisia pikkareita työkaveri käyttää kun osasi sanoa että ovat hänen? On siis nähnyt hänet alusvaatteisillaan? Paskat. Hän on itse ne työkaverinsa yltä riisunut. Hampaillaan.
Tai sitten ei ole nähnyt
Pikkarit tai muut alusvaatteet ovat a ina viesti miehen panolta. Pikkarit tai muut alusasut on aina samaa koodikieltä ja se voi tarkoittaa kahta asiaa, joko "jätä se sika" tai "tämä uros on minun reviiriä". Päätä itse. Olivatko AP:n löytämät alkkarit käytetyt? Toisekseen, uskooko joku uuno vielä, että nykyään työmatkalla laitettaisiin eri sukupuolta olevat henkilöt samaan hotellihuoneeseen?