Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko pesseet Kånken repun? Millä tavalla käsittelitte pesun jälkeen?

Vierailija
27.02.2017 |

Pesin siis Kånken repun pesukoneessa ja nyt pitäisi käsitellä vahalla. (Sillä Fjällrävenin omalla vahalla, joka on siis palasaippuan muotoinen kova pala) Millä tavalla sen levititte ja kuumensitte?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pesen oman Kånkenin?

Sinun ei pidä pestä Kånkenia pesukoneessa, sillä se pilaa Vinylon F-materiaalin vedenpitävyyden. Sen sijaan sinun tulisi pestä oma Kånken käsin haalealla vedellä ja pehmeällä harjalla.

http://www.fjallraven.fi/asiakaspalvelu/usein-kysyttya

Vierailija
2/14 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkistä! Se oli hyvä. Näemmä tätä reppukangasta ei suositellakaan käsiteltäväksi tuolla vahalla! Reput ovat eri materiaalia kuin takit, joihin tuo vaha on tarkoitettu. Vaikka urheilukaupassa nimenomaan myytiin minulle tuo vaha, kun kysyin, voiko sitä laittaa repun pintaa.

Olen kuitenkin jo pessyt sen Kånkenin pesukoneessa, eli vahinko on jo tapahtunut. Mitenköhän käy, jos kuitenkin laitan tuota vahaa.

(Tämä on jo toinen pesukerta. Ekan kerran jälkeen vuosi sitten ei vielä tarvinnut käsittelyä, mutta nyt tuntuisi tarvitsevan)

Tämä on tyttäreni reppu.

Kertoisitteko, oletteko käsitelleet pesun jälkeen jotenkin ja miten onnistui.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Kånkke?

Vierailija
4/14 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseksi mahtaa Kånken mennä, jos kuitenkin kokeilen tuota vahaa? Onko siitä perääti haittaa? (Tulee kirjavaksi tai se vaha irtoaa vaatteisiin tms?)

Mitäköhän tuo repunpesuohjeen "haalealla vedellä ja pehmeällä harjalla" mahtaa auttaa? Saako käyttää edes pesuainetta?

Luulen, ettei lika lähde ilman pesuainetta haalealla vedellä. Kokeilin silloin vuosi sitten ensin pestä pesukoneen villapesuohjelmalla ja reppu ei puhdistunut ollenkaan, vaikka käytin pesuainetta.

Vierailija
5/14 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 oli ap siis

Vierailija
6/14 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako kokeilla vahaa, kun sitä meillä jo on?

Vierailija
7/14 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako kokeilla vahaa, kun sitä meillä jo on?

Tässäpä osoite ja puh. josta kannattaa kysyä http://www.fjallraven.fi/asiakaspalvelu/yhteydenotto

PS: Täällä pääkaup. seudulla näyttää pätevän, mitä rähjäisempi kånken sitä parempi.

Vierailija
8/14 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon numerosta! Soitettiin sinne mieheni avustuksella. Siellä puhuttiin yllättävän selkeää ruotsia.

Meni kauan aikaa selittää, millainen reppu tyttärellämme on, kun niitä on kuulemma eri materiaaleista. Joihinkin kuulemma vaha käy.

Se sanoi jotain sellaista, että vaha ei tässä normaalikokoisessa Kånkenissa tehoa. Sanoi vissiin, ettei ole haittaakaan. (Jostain paisumisesta kpsteana se puhui myös.)

Se jäi kysymättä, että voiko käsitellä mitenkään. Yritettiin kiirettä pitää, ettei tuu kovin kalliiksi.

Ap

Vierailija
9/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin siis Kånkenin 40 asteessa tunnin normaalilla pesuohjelmalla. (Ja kerran jo aiemmin pesin.)

En sitten käsitellyt yhtään mitenkään, kun vaha ei toimi kuulemma tuossa materiaalissa ja muutakaan ei vissiin ole.

Reppu on nyt käsittelemättömänä yläkoululaisen käytössä. Ei hajuakaan, pitääkö enää vettä.

Miten te muut pesette ja käsittelette Kånkeninne?

Ap

Vierailija
10/14 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä vettä pestynäkin. Itse olen pessyt useita kertoja koneessa, pinnassa on selkeä ero uuteen kånkeniin mutta ei ole haitannut käyttöä. En ole käsitellyt mitenkään.

Vierailija
11/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerkesin jo käsitellä kånkenini vahalla ja pilallehan se meni. Olen nyt useaan otteeseen yrittänyt reppua pestä (vahassa oli että lähtee pesussa neljässäkympissä) mutta vaha on lähteny vain osasta kohdin. Tosiaan vahaa ostaessani minulle vakuutettiin "kyllä tää vaha käy näihin reppuihin". Olisiko kellää neuvoja tähän?

Vierailija
12/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa lipeää.

Vierailija
13/14 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken-reput on ihania

Vierailija
14/14 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesin käsin koolissa ja lisäsin hieman nestemäistä pyykinpesuainetta. Pehmeällä harjalla harjailinnja suihkulla huuhtelin laitoin tasolle kuivumaan ja kahton mitä tapahtuu. En uskaltanu laittaa koneeseen. Mulla on siis nahkaremminen reppu ni toivottavasti nahka ei reagoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän