Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako työttömät sinkkunaiset helpommin treffiseuraa kuin työttömät sinkkumiehet?

Vierailija
27.02.2017 |

Kertokaa mielipiteenne/kokemuksenne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Vierailija
2/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi varmaksi vannoa, mutta vahva empiirinen kokemukseni on osoittanut että keskimäärin naiset saavat huomattavan paljon helpommin seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, koska ei ole rahaa deittailla.

Vierailija
4/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen on hankala vastata kun on ainoastaan työttömän sinkkunaisen kokemus asiasta, mutta en mä oikein käsitä kuinka sinkkumiehellä voisi olla enää tämän hankalampaa. Treffejä kun on viimeisen 12 vuoden ajalta pyöreä nolla. Mulla ei näytä edes sillä olevan vaikutusta olenko töissä vai työtön.

N40

Vierailija
5/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt opiskellessa treffeillä enkä nyt työttömänäkään, joten treffejä tasan nolla. Omalla kohdalla vastaus kysymykseen on siis ei.

Toisaalta, mitäpä sitä treffeille kun ei ole rahaa. Haluan maksaa omat sapuskani.

N28

Vierailija
6/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi varmaksi vannoa, mutta vahva empiirinen kokemukseni on osoittanut että keskimäärin naiset saavat huomattavan paljon helpommin seuraa.

Ja aina kun heteronainen saa seuraa niin heteromieskin saa seuraa. Niin se vaan menee, vaikka kuinka yrittäisitte totuuden kieltää. (Ja jos 20 % miehistä pyörittää 100 % naisista, niin jokainen nainen joutuu olemaan suurimman osan ajasta yksin eikä siis saa halutessaan seuraa.)

Vierailija
7/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aina kun heteronainen saa seuraa niin heteromieskin saa seuraa. Niin se vaan menee, vaikka kuinka yrittäisitte totuuden kieltää. (Ja jos 20 % miehistä pyörittää 100 % naisista, niin jokainen nainen joutuu olemaan suurimman osan ajasta yksin eikä siis saa halutessaan seuraa.)

Hyvä ystäväiseni, en ole kieltänyt mainitsemaasi seikkaa. Se mihin kiinnitin aiemmin huomioni, on puhtaasti se, että keskimäärin naiset saavat HELPOMMIN seuraa kuin miehet. En ottanut kantaa miesten seuran saamiseen yleisellä tasolla.

Vierailija
8/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole treffeille päässyt, ei ole tullut aloitteita, omat aloitteet saaneet vastaukseksi tylyt pakit.

-hoikka, pitkähiuksinen työtön sinkku 28v

Vierailija
9/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen on hankala vastata kun on ainoastaan työttömän sinkkunaisen kokemus asiasta, mutta en mä oikein käsitä kuinka sinkkumiehellä voisi olla enää tämän hankalampaa. Treffejä kun on viimeisen 12 vuoden ajalta pyöreä nolla. Mulla ei näytä edes sillä olevan vaikutusta olenko töissä vai työtön.

N40

No jospa mies on vaikka yrittänyt saada niitä treffejä enemmän kuin sinä, mutta ei ole silti saanut. Eihän kukaan sinua sieltä kotisohvalta tule hakemaan, tiedät kai sen?

Vierailija
10/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon akateeminen, työssäkäyvä mies ja kaverini työtön, vain peruskoulun käynyt nainen (amis jäi kesken). Hän saa paljon helpommin treffiseuraa kuin mä

11/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen nainen saa seuraa AINA. 

Kaikki muu on toisarvoista, kunhan ulkonäkö on kunnossa.

Ei naisen älykkyys kiinnosta ketään oikeasti, mistään sisäisestä kauneudesta puhumattakaan. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut treffeillä itse työttömänä ja olen ollut treffeillä työttömien miesten kanssa. En ole tehnyt tilastoja enkä kyselytutkimuksia asiasta. Oman kokemukseni mukaan molemmat pääsevät treffeille. Ja oman kokemukseni mukaan miehet syyttävät huonosta menestyksestä työttömyyttään herkemmin kuin naiset.

Voi olla tottakin että työtön mies pärjää huonommin. Säännöllisen työn puuttumisen myötä miehelle on tavallisempaa eristäytyä, lakata huolehtimasta hygieniastaan ja alkoholinkäyttökin saattaa joillan lisääntyä melkoisesti. Treffeillekin tullaan verkkareissa.

Vierailija
13/13 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Hyvännäköinen nainen saa seuraa AINA. 

Kaikki muu on toisarvoista, kunhan ulkonäkö on kunnossa.

Ei naisen älykkyys kiinnosta ketään oikeasti, mistään sisäisestä kauneudesta puhumattakaan. 

Höpö höpö. Minua kyllä miehet lähestyvät mutta häipyvät ujouteni huomatessaan. En ilmeisesti ole ruma, saan paljon katseita miehiltä.

Huomattavan ylipainoinen kaverini meni juuri naimisiin, joten ylipaino ei ainakaan ole este parisuhteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme