Onko muita joilla tallentava digiboxi käytössä, eikä aikomustakaan luopua siitä?
Nykyäänhän digiboxi on jo turha kapistus, mutta meillä kovassa käytössä juuri tuon tallennuksen takia.
Monet ohjelmat tietysti näkee netistäkin myöhemmin, mutta silloin ei pääse kelaamaan mainosten yli. Ja jos nettiyhteys sattuu olemaan poikki, niin ei pysty katsomaan mitään.
Kommentit (8)
Mulla on, odotan kauhulla sitä hetkeä kun standardi muuttuu ja pitää hommata joku korvaava vekotin. Nettitv on perseestä just siksi että se kuluttaa tiedonsiirtokaistaa tv:n katseluun.
terveisiä vaan soneran ja elisan sitkeille "tuputtajille"
Luulen pärjääväni tuolla tallentavalla Topfieldilläni niin pitkään kuin 10-vuotias telkkarinikin vielä kestää. Saisihan tuohon nykyiseenkin telkkariin piuhalla netin, mutta nykyinen viritelmä välttää toistaiseksi. Enkä halua maksaa Elisa-viihteistä sun muista, joiden mukana tulisi tallennustilaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään telkkareissa on tallennus itsessään, joko muistitikulle tai kovalevylle, voi ostaa ihan niin paljon tallennustilaa kuin itse haluaa. Ja voi kelata mainosten yli.
Tällä hetkellä ei taida pystyä montaa kanavaa tallentamaan yhtä aikaa?
Meillä myös tallentava digiboksi, pystyy tallentamaan 4 kanavaa yhtä aikaa ja katsomaan viidettä.
Meillä on kovassa käytössä! Tallennettuna mm. kaikki Muumit joita kuopus katselee tällä hetkellä, niillä on ollut todella paljon käyttöä. Ja tallennukseen käytetään edelleen, niin kauan kuin laitteessa henki pihisee.
Lataan kaikki mitä katson niin voin katsoa mitä vain milloin vain. EI tarvitse edes kelata mainoksia kun mainoksia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kovassa käytössä! Tallennettuna mm. kaikki Muumit joita kuopus katselee tällä hetkellä, niillä on ollut todella paljon käyttöä. Ja tallennukseen käytetään edelleen, niin kauan kuin laitteessa henki pihisee.
Meillä myös paljon lasten lempiohjelmia tallennettuna.
Ja välillä kun on ollut elokuvakanavat vapaassa katselussa, niin silloin on tallennettu leffoja. Ja sitten kun on aikaa katsella leffoja niin selailen mitä löytyy tallennuksista.
Ap
Ei ole tallentava dboxia ollut vuoteen, kun vuonna 2007 ostettu tallentava oli kaapelitalousversio (ne oli silloin erikseen, nykyisin näkyy tekniikka jo olevan yhteneväistä). No viime vuonna muutettiin pois kaapelialueelta. Vanha digiboxi vietiin kirpparille eikä uutta ole. Kaipaan kapistusta, mutta lähinnä silloin kun tulee keskellä yötä kiinnostavia leffoja tai mies haluaa töllätä urheilua yhtä aikaa tai tulee hyvä ohjelma joltain kanavalta, jolla ei ole nettivaihtoehtoa. Saippuasarjat (Emmerdale) katson älyluurista. En ole ostanut uuttakaan, kun ei tiedä, miten tekniikka kehittyy lähivuosina. En ole muutenkaan niin tekniikkahörhö, että pitäisi viimeisin malli olla "kun ei siitä vanhasta näe sitten enää" kuten se kuuluisa lause kuuluu elektroniikkakaupassa.
......mökillä edelleen vanha uskollinen kuvaputkitelkkari vm. 93 ja näkyy, ja videonauhuri nauhoittaa.....
Nykyään telkkareissa on tallennus itsessään, joko muistitikulle tai kovalevylle, voi ostaa ihan niin paljon tallennustilaa kuin itse haluaa. Ja voi kelata mainosten yli.