Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elkein varma että haluan miehestäni eron

Vierailija
27.02.2017 |

Mutta onko ihan kamalaa ja epäeettistä odottaa muutama vuosi niin, että lapsi on vanhempi? Arki meillä miehen kanssa sujuu mutta rakkautta ei enää oikein ole. Periaatteessa olemme ihan onnellinen perhe. Mutta mies on pettänyt luottamukseni enkä pysty antamaan sitä anteeksi. Muutenkin, olemme nykyään ihan eri maailmoista. Tällä hetkellä minua ei edes kiinnosta parisuhdeasiat vaan haluan keskittyä enemmän uran luomiseen. Käytännön asioiden kannalta olisi paha, jos ero tulisi nyt. Lisäksi olen varma, että lapsi tulisi kärsimään.

Mitä mieltä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Olen varma, että haluan eron, mutta lasten takia sitä koko ajan vain siirtää ja siirtää. Mekin ollaan periaatteessa ihan onnellinen perhe. Mies rakastaakin edelleen minua, mutta itse en rakasta miestä ja ei kiinnosta enää edes yrittää rakastaa.

Ei vaan osaa erota, kun ei ole riitoja tms.

Vierailija
2/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi erota heti. Siis ihan oikeasti. Itse olen eroperheestä ja onnellinen, että vanhemmat osasivat lopettaa suhteen kun se ei enää toiminut eikä pitkittänyt välttämätöntä takiamme. Olisi ollut musertavaa tietää, että vanhemmat kitkutteli huonossa suhteessa takiamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Välillä katselen miestäni ja alkaa ahdistaa.

Ap

Vierailija
4/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin mä päätin 8v sitten. Lapsilla on ehjä koti, meillä ei riidellä tms. Tai no mies välillä kiukuttelee, kun on niin turhautunut omaan tilanteeseensa. Mutta sitä saa mitä tilaa tässä maailmassa, miehetkin. Kuopus on nyt 10v, ehkä 5v tätä vielä kattelen ja sitten nostan kytkintä. Muut miehet ei kiinnosta, joten senkään takia ei ole kiire mihinkään. Duuni on tärkeää ja lapset, ja mulla on hyvä olla noiden lasten kanssa ja kun ei olla erottu saan olla heidän kanssaan 100% en vaan 50%. 

Vierailija
5/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noin mä päätin 8v sitten. Lapsilla on ehjä koti, meillä ei riidellä tms. Tai no mies välillä kiukuttelee, kun on niin turhautunut omaan tilanteeseensa. Mutta sitä saa mitä tilaa tässä maailmassa, miehetkin. Kuopus on nyt 10v, ehkä 5v tätä vielä kattelen ja sitten nostan kytkintä. Muut miehet ei kiinnosta, joten senkään takia ei ole kiire mihinkään. Duuni on tärkeää ja lapset, ja mulla on hyvä olla noiden lasten kanssa ja kun ei olla erottu saan olla heidän kanssaan 100% en vaan 50%. 

Minkä ikäinen olet? Itsekin olen pitkään ajatellut, että jos sitten eroaisi, kun kuopus on n. 15v, mutta olen itse silloin jo 44v, niin se laittaa miettimään, että onko siinä vaiheessa enää mitään järkeä erota. Ei uudet miehet kiinnosta ainakaan tällä hetkellä, mutta olisihan kuitenkin kiva jos eläkkeellä ollessa olisi joku vieressä. Löytääkö tuon ikäisenä enää uutta...

Tuo eka vastaaja

Vierailija
6/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Mä aion pitää itseni kunnossa niin hyvin että 44-vuotiaana olisi vielä ottajia!

Vierailija
7/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomioida, että jos lapset katsovat sut syylliseksi perheen rikkomiseen, saat olla niiden kanssa 0%

Vierailija
8/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teitä vanhoja ämmiä kukaan nurkkiinsa halua marisemaan, se on sama kuin haluaisi itselleen reuman tai jonkin muun vakavan sairauden.

Vierailija
9/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä...mun elämä alkoi viisikymppisenä.....ero kehiin vain!!!!!!!

Vierailija
10/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teitä vanhoja ämmiä kukaan nurkkiinsa halua marisemaan, se on sama kuin haluaisi itselleen reuman tai jonkin muun vakavan sairauden.

Kyllä aika monikin haluaa. Pidä sä vaan suu supussa, katkera, kaljuuntunut poikamies!

Vierailija
11/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vasta 31-vuotias 😀 Hyvin tuntuu vientiä olevan! Mutta niinkuin sanoin, parisuhdeasiat ei tällä hetkellä kiinnosta.

Ap

Vierailija
12/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tuntuu siltä että pitää erota niin silloin pitää erota.

Vierailija
13/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette itsekkäitä.

Vierailija
14/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolapsena sanon, että erotkaa silloin kun lapsenne ovat mahdollisimman pieniä. Saa sitten isona lapsi käydä oikeissa tutuissa lapsuuden kodeissa kertaa kaksi. Eikä kahdessa vieraassa kyläpaikassa, jossa on sitten molemmissa vieläpä vieraat puoliskot. Been there... ei se lapsi saa siitä mitään turvaa jos elää molempien vanhempien kanssa jos näillä tunneköyhä suhde ilman rakkautta.

Vierailija
15/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Itsekin olen pitkään ajatellut, että jos sitten eroaisi, kun kuopus on n. 15v, mutta olen itse silloin jo 44v, niin se laittaa miettimään, että onko siinä vaiheessa enää mitään järkeä erota. Ei uudet miehet kiinnosta ainakaan tällä hetkellä, mutta olisihan kuitenkin kiva jos eläkkeellä ollessa olisi joku vieressä. Löytääkö tuon ikäisenä enää uutta...

Tuo eka vastaaja

Kun kuopus on 15v mä olen 51v. Kuten sanoin, miehet ei juuri tällä hetkellä kiinnosta, jos joku sitten viereen joskus löytyy niin sitten on löytyäkseen, mun onnellisuus tulee muualta kuin miehestä.  

Vierailija
16/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi herkässä iässä 15-vuotiaana. miten kuvittelette että se murrosiän myllerrys olisi helpoin ikä lapselle ottaa vastaan vanhempien ero?

Ja minkä iän AP kuvittelee olevan paras ikä lapsen kannalta erota kun sanoo että jos nyt eroaisitte niin lapsi kärsisi???

Minä ehdotan että sitten kun kuopus on 18.

Vierailija
17/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi itsekäs kun sanot että saat olla lastesi kanssa 100-prosenttisesti.Mihin se mies unohtui?Mnenettääkö hän lapsensa kun sinä tahdot erota kun et enää välitä miehestä.Eikö tuo aika lapsesi kanssa kuulu olla 50 prosenttia tai jotain muuta muttei sata.Kirjoituksestasi ymmärsin,että et halua jakaa lapsia isän kanssa.Et halua viittäkymmentä prossaa vaan sata.

Säälittää se mies,

Samoin tuo toinen tapaus.Että erota kun lapset ovat mahdollisimman pieniä,etteivät kulje kahdessa kodissa.

Eli siis pienet lapset ovat helppo isästä erottaa,kulkekoot sitten kun ovat isoja kahdessa kodissa.Luuletko että ne käyvät enää isänsä kodissa jos olet niitä pieninä estänyt olemasta isänsä kanssa.

Mistä tämä kaikki ilkeys ja katkeruus.Miksi te teette lapsia miehen kanssa kun se mies lempataan lapsen elämästä eron tullessa?

Itse olen nainen ja äiti ja isoäiti enkä teitä ymmärrä,itsekin olen eronnut ja yhdessä exmieheni kanssa lapsen kasvatimme aikuiseksi.

Vierailija
18/19 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisempää on erota. Hyvä suhde exxään lasten takia niin kyllä se siitä. Eihän lapset menetä vanhempia vaan he asuvat eri osoitteissa. 

Vierailija
19/19 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista akka paska voi kuule olla etta mina en valttamatta luovukkaan juhasta ja minka sitten teet kysyn vaan mina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi