En vaan ymmärrä näitä ihmisiä (tori.fi)
Laittaa viestin, sanoo ottavansa ja pyytää tilinumeroa. Laitan kaikki tiedot, poistan tuotteen myynnissä, pakkaan sen valmiiksi. Sitten kahden päivän päästä ilmoitetaan että mä mietinkin vielä, kun tuotteessa on x ja y vika (ilmoituksessa mainittu) eikä tuo hinta innosta.
Miksi ei voi miettiä ennenkuin sanoo ostavansa?
Tekisi mieli vaan vastata että kiitos kun vaivasit, dorka.
Kommentit (5)
Joo ja sovitaan tuotteen hakeminen ja eipä tulla eikä ilmoitella mitään... sitten myöhemmin haluaa sopia haun parin päivän päähän ja taaskaan ei ilmesty paikalle.
Mulla useat kaverit kehuu toria, että on niin kätevä. Mulla osunu vaan huonoa tuuria. Mutta enpä viitsi enää ees yrittää.
Faktahan on se, että torissa pyörii paljon näitä joiden tunnukset on huuto.netissä suljettu tai palaute on ainakin negatiivista täynnä. Eivät osaa käydä kauppaa, häiriköivät ja lukutaidonkin kanssa on vähän ongelmia. Mellastavat nyt tori.fi puolella ja sen kyllä ostajapotentiaalista huomaa.
Kauppa on tosiaan sinetöity vasta kun tuote on maksettu ja noudettu tai postitettu. Ei pousteta ilmoituksia eikä pakata sitä ennen.
Hupiostajat pyytää myös tilinumeroita mutta voi pitää tätä varten tiliä jolla ei ole rahaa.
Ap! Tuo kauppa (vaikkakin toteutumaton sellainen) vielä sujui tori.fi tason huomioon ottaen kohtalaisesti. Ilmoitti sentään parin päivän päästä, että arpoo tässä ostamistaan. Yleensä kun saavat tilinumeron, niin siihen loppuu se yhteydenpitokin. V****n pässit, jos kerran ovat ostamassa niin kaupat pitää hoitaa loppuun! Jos ei ole rahaa, niin mitä ihmettä sitten etsii ostettavaa tori.fi sivustolta? Ja jos nyt jotain yllättävää elämässä tapahtuu, niin vähintä mitä voi tehdä on ilmoittaa välittömästi myyjälle että "pahoitteluni aiheuttamastani vaivasta, mutta erinäisistä syistä johtuen joudun nyt peruuttaman kaupat. Valitettavasti en voikaan ostaa tuotetta." Liian vaikeaa?
Ei kannata tehdä mitään toimenpiteitä ennenkuin hinta on tilillä. Silloin tuote vasta on 'myyty'