Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot tissit ovat rumat

Vierailija
26.02.2017 |

Roikkuvat läskipussit. Yök.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat kuin pienen pienet nysät, tai pelkät nännit :D

Vierailija
2/11 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs näille mahtaa? Siihen ne ovat tupsahtaneet ihan kuin nenäkin muotoineen, jalka kokoineen, pituuskasvuanikaan en pystynyt muuttamaan jne. Minusta on ihan älytöntä jankuttaa syntymäominaisuuksista. Ei ole kypsän aikuisen toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolleni on isot. Olen tyytyväinen.

Vierailija
4/11 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs näille mahtaa? Siihen ne ovat tupsahtaneet ihan kuin nenäkin muotoineen, jalka kokoineen, pituuskasvuanikaan en pystynyt muuttamaan jne. Minusta on ihan älytöntä jankuttaa syntymäominaisuuksista. Ei ole kypsän aikuisen toimintaa.

Vielä älyttömämpää on nillittää jankuttamisesta ja syyllistyä siihen samaan kuitenkin itse.

Vierailija
5/11 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot, monesti pidän niitä rumina läskisäkkeinä. Mutta mun mies näkee toisin, kehuu kauniiksi ja osaa '

"hoitaa" niitä niin, että molemmilla on ihanaa.

Vierailija
6/11 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomut onkin löllöt,riippuvat säkit.onneksi on päässyt silikonejakin testailemaan,eri maata.

Vierailija
7/11 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mustakin pienet rinnat ois söpöt ja nuorekkaat, mutta mun mielipidettäni ei kysytty, kun nämä isot melonini sain :( Muuten olen ihan hoikka, että painonpudotuskaan ei auttaisi.

Vierailija
8/11 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/11 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mustakin pienet rinnat ois söpöt ja nuorekkaat, mutta mun mielipidettäni ei kysytty, kun nämä isot melonini sain :( Muuten olen ihan hoikka, että painonpudotuskaan ei auttaisi.

Melonit? Vai ehkä sittenkin utareet?

Vierailija
10/11 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mun riippareita kirjoitti:

Paremmat kuin pienen pienet nysät, tai pelkät nännit :D

Miksi lapselliseen haukkumiseen vastataan lapsellisella haukkumisella?

Rintojen muoto, koko ja muut ominaisuudet ovat kaikilla geenien määräämiä, älytöntä haukkua jotakin ominaisuutta, johon ei pysty itse vaikuttamaan.

Mielipiteitä saa olla, muttei niitä kaikkia tarvitse sanoa julkisesti ääneen tai kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle.

Vierailija
11/11 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aivan mahtava turn-on, oikeastaan hard-on. Vieläpä monikäyttöiset ja reagoivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän