Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On nautinnollista ylittää tie oikein hitaasti kun autoilija antaa tietä minulle!

Vierailija
26.02.2017 |

Jostain syystä nykyään kun huomaan että auto hidastaa ja antaa tietä minulle että ylittäisin tien (suojatie), niin kävelen oikein todella letkeän rauhallisesti tien yli ylimielinen virne naamallani!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikka sinulle annetaan tietä, jos on kaksi kaistaa samaan suuntaan, voi olla että toinen auto ei pysähdy vaan ajaa ohitse. Onko tieliikennesäännöt hallussa. Suojatiellä et ole turvassa,koska ratin takana voi olla autoilija joka haluaa olla antamatta tietä, siinähän kohtaatte. Autoilijaa suojaa pelti, sinulla ei suojaa ole. Oletko koskaan ajanut autoa, epäilen suuresti.

Vierailija
22/31 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, vaikka sinulle annetaan tietä, jos on kaksi kaistaa samaan suuntaan, voi olla että toinen auto ei pysähdy vaan ajaa ohitse. Onko tieliikennesäännöt hallussa. Suojatiellä et ole turvassa,koska ratin takana voi olla autoilija joka haluaa olla antamatta tietä, siinähän kohtaatte. Autoilijaa suojaa pelti, sinulla ei suojaa ole. Oletko koskaan ajanut autoa, epäilen suuresti.

Onko sulla tieliikennelaki hallussa? Jos auto pysähtyy suojatien eteen, ei sitä saa ohittaa pysähtymättä. Eli sen toisenkin auton on silloin annettava jalankulkijan mennä ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tieliikennelaki hallussa? Jos auto pysähtyy suojatien eteen, ei sitä saa ohittaa pysähtymättä. Eli sen toisenkin auton on silloin annettava jalankulkijan mennä ensin.

Tuotahan tapahtuu, että viereistä kaistaa ajetaan ohi pysähtymässä, siksi monet eivät pysähdy. Ap, jatka samaan malliin,tuskin kannattaa edes haaveilla autoilusta, ei onnistu.

Vierailija
24/31 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Itse annan tietä usein varsinkin jos huomaan, että viereisellä kaistalla tai vastaan tuleva ei välitä kävelijöistä. Oikein toivon, että sattuisi poliisit siihen ja ottaisi kortin pois, kun eivät kuitenkaan pysähdy suojantien eteen, vaikka huomaavat minun antavan tietä. Tai jos takana on joku hätähousu, joka ajaa aivan puskurissa kiinni, rauhoitetaan vähän kiirettä. Että askel pitenee vaan, siitä vaan.

Vierailija
25/31 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nykyään kun huomaan että auto hidastaa ja antaa tietä minulle että ylittäisin tien (suojatie), niin kävelen oikein todella letkeän rauhallisesti tien yli ylimielinen virne naamallani!

Stimuloit ihmisten kohteliaisuus hermoa, että silleen.

Omapahan se on polvesi, joka kipeytyy.

Vierailija
26/31 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäthän trikoo-housuja kun hitaasti menet ;)

Vierailija
27/31 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma huolehtii aloittajasta, jne, voi mennä henki moisella ylimielisyydellä.

Vierailija
28/31 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kun kävelen, tykkään kävellä suojatien reunalle kohtisuoraan ja määrätietoisesti, kun huomaan ettei autoilija aio tai enää edes ehtisi pysähtyä. Pysähdyn ihan reunalle tai jopa toinen jalka suojatiellä. Hauskoja ne säikähtäneiden kuljettajien ilmeet. :D

Tätä tee itse myös! Ihania ne tönkkijarrutukset ja odottaa että se auto pysähtyy, sitten kipittää hymyillen yli! :)

Vierailija
29/31 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Minä en ota sekuntikellolla aikaa, kun olen pysähtyneenä suojatien eteen. Ihan rauhassa saa ylittää, vaikka kontaten. Ja paniikkijarrutuksia minulta on turha odottaa, vaikka kuinka haluaisi tehdä kiusaa. Minulle ei myöskään tarvitse heiluttaa kättä, jos ei muuten olla tuttuja :)

Vierailija
30/31 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole niin kiire autoilijana että ärsyyntyisin jos joudun viisi ylimääräistä sekuntia odottelemaan. Tuskin edes huomaan hidasteluasi.

Vierailija
31/31 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä auto.