Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jakaantuvat 3:een ryhmään.

Osaaja
26.02.2017 |

Kirjoitin tuossa yhteen ketjuun tämän vastauksen, mutta sitten KETJU ONKIN POISSA.
Ketjussa joku pojanmukelo heilutteli pikku pikku kiveksiää, sillä että miehet osaa käyttää porakonetta ja naiset ei.

Vastaukseni oli tämä:
Osaan käyttää porakonetta ja useita muitakin koneita. Missään koneessa en ole nähnyt, että niissä olisi joku "aseta munasi tähän, jotta laite toimii" kohtaa.

Miehissä on kolmea eri koulukuntaa; yhdet osaavat käyttää laitteita ja koneita, he ovat käteviä ja saavat hyvää laadukasta jälkeä aikaan.

Toiset kuvittelevat osaavansa kaikkea, koska heillä on pippeli, he eivät vaan kuitenkaan osaa, tekevät tuhoja, rakentelevat hometaloja, mokaavat ja pilaavat kaiken mihin koskevat, paskasormineen. Heillä on liialliset luulot itsestään.

Kolmas ryhmä on miehet jotka eivät osaa, mutta eivät viitsi edes opetellakaan, heitä ei vaan kiinnosta. He ovat delegoijia ja laiskoja. Onneksi sentään myöntävät etteivät osaa.

Kakkosryhmä on kauheinta sakkia. Heillä on joku käsittämätön harhaluulo, että naiset ovat täysin holhottavia idiootteja, joille ei edes autoa voi antaa ajettavaksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rakennusinsinööri ja vaimo naljailee, etten tee kotona remonttia vaan tilaan tutun remonttimiehen. Minä olen hyvä laskemaan, suunnittelemaan ja organisoimaan. Tiedän miten työmaata johdetaan ja viranomaisten kanssa toimitaan. Osaan tehdä itse talon runkovaiheenkin. Mutta sanon aina, että käsi ei silmää tottele. Jos maalaan, tapetoin tai laatoitan, jälki ei vain kertakaikkiaan ole sellaista kuin haluaisin. Siksipä jätän sen paremmilleni.

Vierailija
2/4 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta näkee feministi paska ihmiskuntaa kunnioittamaton ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa rakennustöitä, eikä kiinnosta opetella, mutta en nyt tätä laiskuudeksi silti kutsuisi.

Vierailija
4/4 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on , että kukaan ei ole valmis maksamaan ekan ryhmän työstä oikeaa summaa jolloin hekin alkavat oikoa ja tekevät sitten laatua vain kotona ja kavereilleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän