Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko välittää siitä että vieraan perheen alaikäinen tyttö myy seksiä?

Vierailija
26.02.2017 |

Perhe asuu maaseudulla ja tyttö käy ammattikoulua kaupungissa. Ilmeisesti vanhemmat vuokraa hänelle pienen yksiön minun naapurista.
Kaikesta päätellen hän myy seksiä. Hänellä käy usein vieraita ja joskus olen itse huomannut että ainakin jotkut niistä on miehiä. Välillä taas kuulee kun ovi käy tasan tai puolelta ja miten vierailun aikana kuulee selviä panemisen ääniä. Viimeksi alle 10 minuuttia sitten oli tällainen keissi.
Mitä voi tehdä tällaiselle täysin ulkopuolisena?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei thai naisetkaan ilmaiseksi nai ne saa palkan työstään ja ostaa taloja.

Vierailija
22/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut tyttö, valtamedian mukaan hienon uran alussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta , mulla käy kotihoidosta hoitaja kolmesti viikossa ja fyssari kerran  viikossa ja AINA samaan aikaan. Me ollaan kaikki naisia. Nyt selittyy miksi naapurit ei enää tervehdi : D Täytyy laittaa oveen tiedotuslappu! : D D D

Vierailija
24/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse puuttua, sehän on voimaannuttava tärkeä työ

Vierailija
25/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimaantunut tyttö, valtamedian mukaan hienon uran alussa!

Vielä kun saatais kokkelia mukaan niin jeee!!!

Vierailija
26/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu hu*raks kun kävi paljon miespuolisia kavereita. :D Panoäänet tuli tosin vain oman poikaystävän kanssa. 

Vierailija
27/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojeluilmoituksen voit tehdä alaikäisestä.

Ja mitä voi sanoa? Epäilee tytön myyvän seksiä?

Niin juuri. Mitä sitten ajattelit ehdottaa, ufoja?

Vierailija
28/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hän antaa ilmaiseksi? Tykkää seksistä.

Vierailija
29/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 16 -vuotias saa harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa, mutta ei maksua vastaan.  Kuinkahan oikeudessa katsotaan tilanne, jos on antanut mimmille jonkun lahjan, ja sitten "ihan muusta syystä" päätyivät harrastamaan seksiä. Ei tuota ainakaan ihan yksikäsitteisesti voida todistaa, mutta oikeudella on kyllä harkintavalta.  Vähän keinotekoinen raja tuo kyllä on.  Kaikkien kannalta olisi selkeämpää, jos rajana olisi sama kuin muutenkin toi suojaikäraja.

Kokemuksesta voin sanoa, että siinä kohtaa selvitetään etenkin tilannetta edeltänyt viestittely. Jos viestit sisältävät lupauksen, että lahjan saa kun on ollut seksiä/kun lupautuu seksiin, niin se on seksin ostamista täysin riippumatta lahjan arvosta. Suomessa ei myöskään voi olla "pikkuisen syyllinen" vaan vastaaja joko katsotaan syylliseksi (rikoksen tunnusmerkit täyttyvät) tai syyttömäksi. Suullisten todistusten ongelma on, ettei niiden todenmukaisuutta voi helposti arvioida, eikä vastaajan tarvitse edes pysyä totuudessa (asianomistajan eli uhrin pitää).

Lisäksi se, jos aikuinen mies hengailee nuorten some-yhteisöissä tai fyysisesti heidän lähellään, otetaan kyllä huomioon arvioitaessa tuleeko syyte toteennäytetyksi. Aikuisella miehellä ei normaalisti ole mitään tarvetta hengailla alaikäisten tyttöjen parissa.

Lautamies

Vierailija
30/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menet tytön luokse ja kysyt paljonko hoito maksaa. keskustelun nauhoitat puhelimella. kun olet saanut todisteita, niin käyt poliisin luona ja kerrot asiasta.

Ja mitä se auttaa? Seksin myyminen on täysin laillista.

Mutta seksin ostaminen alle 18-vuotiaalta ei ole.

Vierailija
31/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis 16 -vuotias saa harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa, mutta ei maksua vastaan.  Kuinkahan oikeudessa katsotaan tilanne, jos on antanut mimmille jonkun lahjan, ja sitten "ihan muusta syystä" päätyivät harrastamaan seksiä. Ei tuota ainakaan ihan yksikäsitteisesti voida todistaa, mutta oikeudella on kyllä harkintavalta.  Vähän keinotekoinen raja tuo kyllä on.  Kaikkien kannalta olisi selkeämpää, jos rajana olisi sama kuin muutenkin toi suojaikäraja.

Yli 16v saa myydä itseään miten tahtoo. Veroilmoitukseen vain ammatiksi prostituutti. Täysin laillista.

Äläpä jauha pastaa.

Vierailija
32/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#snäppäämua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 16v saa myydä itseään miten tahtoo. Veroilmoitukseen vain ammatiksi prostituutti. Täysin laillista.

No ei saa. 18v saa.

Prostituutio on laitonta vaikka olis ikää yli 18v

Onko tällä palstalla oikeasti näin huono tietämys asioista?

Vierailija
33/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3537 kirjoitti:

Musta tossa ei oo mitään pahaa et nuoret likat myyvät itteensä jos ne niin haluu;)Mä oon 13v hyvän näköinen likka ja mulla on jo muutama vanhempi mies panokaverina;)Mulla on nykyään noin viisi panokeikkaa päivässä ja mun taksa on puolest tunnist 80 euroa;)Mua ei lyödä eikä huoritella koskaan,mä saan maksun etukäteen sit me tehdään temput (kortsun kanssa) ja tehdään uudet treffit;)Tää on mun elämää enkä kadu päivääkään;)

Nettivinkattu poliisille.