Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1200 kaloria päivässä alkaa ke 1.3.

Vierailija
26.02.2017 |

Vinkkaatteko miltä sivulta löytyy parhaiten ruokien kalorit.

Terv. Entinen painonvartija

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finelistä löytyy.  Miksi haluat itsesi nälkiinnyttää?

Vierailija
2/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aina maks tuon, normaalisti 800-1000 päivässä. silti en laihdu.

Terv. vuosien unettomuus sotki sokeriaineenvaihdunnan täysin ja lääkäreiden kanssa yritetään korjata sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. vuosien unettomuus sotki sokeriaineenvaihdunnan täysin ja lääkäreiden kanssa yritetään korjata sitä.

Voisi ennemminkin sanoa, että siksi et laihdu.

Vierailija
4/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeassa talossa suositaan 120:n kalorin taktiikkaa...

Vierailija
5/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nälkiinnyttämällä korjaannu, vaan ihan oikealla ravinnolla.

Vierailija
6/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi ennemminkin sanoa, että siksi et laihdu.

No jaa, miksi sitten paino nousee heti jos sallin vähänkään enemmän kaloreita?

Vierailija
7/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks en oo lähteny ikinä noihin aineenvaihdunnan pilaaviin kitudieetteihin mukaan. Terveisin: n.3000kcal/vrk 160cm/52kg.

Vierailija
8/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MyFitness Palissa on todella iso ruokatietokanta josta löytyy suomalaisetkin ruoat ja haun voi tehdä vaikka ruokapakkauksen viivakoodilla kännykän kameralla. Todella kätevä!

Voit myös tallettaa omat reseptit ja saat kalorit per annos.

Vierailija
9/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finelin ja Myfitnesspalin yhdistelmä toimii, eka on luotettava raaka-aineissa ja toisesta löytyy einesten, välipalojen ym. tiedot hyvin.

Suurimmalle osalle ihmisistä tuo 1200 on liian vähän kaloreita laihdutettaessakin. Ellet ole pituudeltasi selvästi keskiarvon alapuolella, sitten ihan ymmärrettävä määrä.

Vierailija
10/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pituus vaikuttaa? Kalorinkulutus lasketaan painon mukaan.

Vierailija
11/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä pärjäät tolla, jos ajattelit liikkuakin? Mulla menee normipäivänä joku 1600-1800kcal ja silloin kun treenaan niin 2500-2900kcal. N25 172/55

Vierailija
12/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön 7000 kcal päivässä ja mitat 170 cm 45 kg eli syömällä laihtuu!

Vierailija
13/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 150-senttinen ja painan 200 kiloa. Syön vain kourallisen salaattia päivässä. Lihon koska syön niin vähän.

Vierailija
14/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla mennään jo kolmatta päivää. Ap, mikset aloita jo samantien? Ei pari päivää tunnu siinä enää mitään. Vinkki laihdutukseen.. Itse olen todella laiska kirjaamaan ylös kaikkia ruokiani, joten teen seuraavanlaisesti: aamulla 200 cal, lounas 400 cal, päivällinen 400 cal ja iltapala 200 cal. Syön tiettyyn aikaan aina tietyn verran kaloreita, niin ei tarvitse kirjoittaa ylös mitä on syönyt (päivittäin se 1200 cal). Ja jos illalla jää nälkä, niin syön jotain pientä iltapalan lisäksi. Tarkoitus on myös syödä terveellisesti normaalia ruokaa, eikä  mättää mitä tahansa kunhan kalorit tulevat täyteen. Itse suosin ruokavaliossa vihanneksia ja proteiineja.

Itselläni ei ole ainakaan tarkoitus nähdä nälkää ja sen takia minulle onkin tämä 1200 cal dieetti sopiva. Olen lyhyt, liikun vähän, teen toimistotöitä ja en ole enää nuori, niin tällä saa sopivasti kurottua sen ylimääräiset 5 kg kohtuullisessa ajassa. Jos liikut paljon tai olet muuten pidempi, niin voi olla että tarvitset enemmän kaloreita laiduttamiseen. 

Vierailija
15/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille.

Vierailija
16/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön normaalistikin noin 1300 kcal päivässä, en siis laihduta. Mulla tuohon sisältyy 2 ateriaa, useinmiten molemmat lämpimiä ruokia. Olen normaalipainoinen

Vierailija
17/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen energiaa pärjätäkseni töissä ja opiskeluissa. En ymmärrä tarkoituksellista nälkiintymistä, aivotkin kärsii.

Vierailija
18/18 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän on näitä uusia tutkimuksia, jotka ovat osoittaneet, että ainakin hiirillä kalorinsaannin rajulla rajoittamisella on paljon positiivisia terveysvaikutuksia, jopa diabeteksen paraneminen on kuulemma mahdollista.

Myös ikääntymisen vaikutukset olivat hidastuneet. Vapaat radikaalit(?), jotka tuhoavat elimistöä juurikin ikäännyttämällä, eivät saa "voimia" niin paljon, kun syö vähän. Jostain luin tai katselin.

Myös kuulemma vuosien mittaan tehdyissä mittauksissa on nälkää vaikka lama-ajan takia kärsineet ihmiset todettu terveemmiksi ja pitkäikäisemmiksi kun jotkut verrokit.

Eikö 1200 ole kuitenkin "turvallinen" raja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi