Päätin alkaa treenata kotona joka päivä 30min ja annan kersojen olla keskenään
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan lapset 19.30 nukkuun ja sit treenaan.
Ja monelta ne heräävät? Viideltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä tarkoitat? En olet ip jolta edes kysyt, mutta meillä lapset menevät 19.15 nukkumaan ja heräävät 7-7.30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä tarkoitat? En olet ip jolta edes kysyt, mutta meillä lapset menevät 19.15 nukkumaan ja heräävät 7-7.30.
Sori virheet.. en ole tuo piti kirjoittaa.
Mä laitan lapset nukkumaan klo 20 ja treenaan sitten. :D kivempi treenata kun ei kokoajan roiku joku lahkeessa "äitiiii".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kans neiti menee nukkuun 19.30 ja herää 7-7.30 yleensä. Mikä ihme juttu tää nyt taas on?
On ihan älytöntä pakottaa lapset nukkumaan seitsemän jälkeen jotta vanhemmat saavat omaa aikaa tuntikausia illalla. Eivät varmaan nuku päiväunia? Minkä ikäiset lapset? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan lapset nukkumaan klo 20 ja treenaan sitten. :D kivempi treenata kun ei kokoajan roiku joku lahkeessa "äitiiii".
Ei tule roikkumaan mullakaan koska ovat eri huoneessa ovi kiinni, isompi vahtii pienempää.
Tämän kotitreenin lisäksi käyn salilla 2-3 kertaa viikossa ja siellä treenaan 60-90min ja kävelyä viikossa tulee lisäksi ainakin 3-6 tuntia.
Onko perheenäidille tarpeeksi liikuntaa Hä?
Ap
Meillä kans nukkumaan 19-20 välillä ja heräävät 6-7 . Itse menen samaan aikaan nukkuun, treenit vedän aamusta.
Ei tätä hektistä arkea jaksa ilman kunnon yöunia.. tärkeät hommat teen aamuisin.. joskus herään 5 että saan esim. Koulutehtäviö tehtyä, riippuu päivän ohjelmasta :)