Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen jääkiekkokamat oli pöllitty autosta?!

Vierailija
26.02.2017 |

Oli urheilukassi, jossa luistimet ym. Olin varmaan unohtanut lukita auton kauppakeskuksessa käydessä tai parkkipaikalla myöhemmin.
Onko teille koskaan käynyt näin? Onko tavallista? Onko nykyään jotain porukoita, jotka just etsii esim. kauppakeskusten halleista lukitsematta jääneitä ajoneuvoja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli mun suuri pelko, silloin, kun lapsi pelasi jääkiekkoa. Kamathan olivat monen sadan euron arvoiset. Ja pienestä palkastani niiden ostaminen oli aina suuri satsaus. 

Vierailija
2/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sinulle ja lapselle. Toivottavasi sulla ei ole rahaa ostaa uusia varusteita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää jättää autoon mitään arvokasta.

Vierailija
4/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne nyt olleet kuin muutaman kympin arvoiset varusteet, itse en olisi ryhtynyt rikokseen moisen summan takia. Kaikkea ei ollut edes viety, esim. monen kympin mailaa, vain se kassi. Ap

Vierailija
5/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kuinka vihamielinen vastaanotto. Veikkaanpa, että monetkin teistä ovat joskus tehneet vastaavan huolimattomuusvirheen.

Harvemmin se kai johtaa siihen, että joku heti ehtii pöllimään! Ap

Vierailija
6/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä jätä autoon mitään irtainta. Yllyttää vaan varkaita.

Vierailija
7/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä käytä autoa ollenkaan ja ihmettelin vaan sitä, onko varkaudet todella yleisiä. Varmaan sitten. Koetanpa seurata tori.fi:tä ja muistaa lukita tästä lähtien. Ap

Vierailija
8/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää jättää autoon mitään arvokasta.

Niin, kyllä ap:n olisi pitänyt roudata koko varustekassia pitkin cittaria siinä ruokaostosten sivussa, vai kuinka?

Vierailija
9/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää taas juttuja ettei ihmiset jaksa muistaa kun vähään aikaan ei ole tuttavapiirissä/mediassa ollut asiasta puhetta. Kyllä, ne on varastettu. Ja kyllä, niitä varastetaan vaikka auto olisi lukittukin, lukitsemattomasta autosta sitä tuskin kutsutaan edes luvattomaksi käyttöönotoksi. Sama juttu kun jotkut idiootit nukuttavat lapsiaan vaunuissa joko jopa ilman hyttyssuojaa tai sit pelkällä sellaisella vauva suojattuna; se ampiainen, rotta, käärme jne. voi mennä juuri sinne sinunkin vauvasi vaunuun, vaikkei siitä olisi ollut lehdessä juttua vähään aikaan. Niin ja tietyissä maissa syöminen on edelleen hyvin vatsatauti- ym. bakteerinsaantialtista, vaikka siellä olisikin muodikasta matkailla jne jne jne. En halua vttuilla aloittajalle, olen aidosti pahoillani lapsesi puolesta. Mut et varmaankaan ole koskaan kuullut sanottavan ettei autoon saa jättää mitään arvokasta? Ei kaikesta tarvitse joka välissä muistuttaa, mut ei ne riskit silti minnekään katoa

Vierailija
10/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli itse asiassa joskus auto, jossa oli rikki lukitusnuppi etuovessa. Jos sen halusi saada lukkoon, piti pistää nuppi alas kuskin paikalla ja kiivetä ulos etupenkiltä. Sitten takaisin myös etuistuimen kautta. Useasti auto jäi siis lukitsematta,jos nopsasti käväisi vaikka kaupassa, eikä mitään koskaan viety.

Hassua mielestäni pölliä kassi, josta ei yhtään tiedä mitä se sisältää. siellähän olis voinut olla jotain opiskelijan pyykkiä matkalla äidin luo ja sitten saisit vartijan perään, sakot ja merkinnät. Niitä vartijoita kuitenkin kauppakeskuksissa aika tavalla pyörii. Ei sillä, jos on jo valmiiksi varas niin ei sillä paljon enää väliä ja totta kai tajuan että niin VOI käydä että jotakin varastetaan kun on huolimaton,tai muutenkin. Näin ei ole vaan mulle ihme kyllä tapahtunut ennen,vaikka olis hyvinkin voinut. Aloituksessani kyselinkin, onko muille tapahtunut, että onko tämä yleistä. Onko muuten parkkihalleissa turvakameroita? ap