McDonalds mainos ei ole kovin onnistunut, kun pikkupojan puheesta ei saa selvää.
Olen nähnyt saman mainoksen 3 kertaa, fnkä vieläkään tiedä mitä se sanoo.
Kommentit (52)
En minäkään saa siitä selvää, vaikka työssäni kuuntelen kaiket päivät pikkulapsia.
Ainoastaan wt-porukka käy mäkkärissä joten ei haittaa.
Mä tajusin vähän aikaa sitten, että se kysyy "onks sun lapsuudessa ollut mäkkärii" (tjsp.). Ekaksi kuulin tuon mäkkäri sanan 'näkkäri' = näkkileipä (ihmettelin miten näkkileipä liittyy Mc Donaldsiin) ja oikeastaan vieläkin kuulen sen niin, vaikka tiedän olevan mäkkäri....
Miksihän Laura Malmivaara on halunnut/mennyt mainokseen, jossa häneen ei kamera tarkenna kertaakaan?
Minunkin oli vaikea saada siitä selvää, ja hassusti vielä ne isän ja isosiskonkin vastaukset vaikuttaa siltä kuin hekään eivät saisi selvää siitä pojan puheesta. :D On tosiaan vähän epäonnistunut mainos, vaikka toisaalta herättihän se keskustelua nyt tässäkin, joten ehkei sittenkään täysin epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Laura Malmivaara on halunnut/mennyt mainokseen, jossa häneen ei kamera tarkenna kertaakaan?
Siis kysytkö sä nyt oikeasti miksi joku on ottanut palkkatyön vastaan? Saattaa tulla järkytyksenä, mutta näyttelijät eivät ole Suomessa mitään sellaisia tähtiä, joilla kovin usein olisi varaa sanoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kysytkö sä nyt oikeasti miksi joku on ottanut palkkatyön vastaan? Saattaa tulla järkytyksenä, mutta näyttelijät eivät ole Suomessa mitään sellaisia tähtiä, joilla kovin usein olisi varaa sanoa ei.
Joo, kysyn minä. Mietin sitä, että miksi yksi henkilö mainoksessa on eptarkkana koko ajan. Mitä se palvelee?
Ja se tyttö on todella ärsyttävä. Jotenkin ylimielinen. Ja todellisuudessa vanhempi tuumais et kato vittu googlesta
kun luuriaan näpelöi siinä. Ja mäkin kuulen koko ajan et näkkärii. En pääse siitä yli millään 😂😂😂
Tuli äsken telkkarista. On kyllä ärsyttävä mainos. Keskittymällä oikein kunnolla saa pikkupojna puheestakin selvän mutta ei kai sen pitäisi olla mainoksen tarkoitus.
Siinä mainoksessa ei todellakaan ole Malmivaara...
No enpä ole edes huomannut koko Malmivaaraa. Onko se muka oikeasti siinä?
Mä oon koko ajan luullut, että se isä naurahtaa juuri sille epäselvälle puheelle. En ole tajunnut, että se poika sanoo oikeasti jotain.
Miten te tulkitsette vanhemman lapsen tokaisun "no arvaa!"? Tai siis ajatteletteko, että nuorempi lapsista osaa tulkita sen oikein, eli että Mäkkäreitä on ollut vähintäänkin yhtä kauan kuin isosisko on ollut olemassa. Minusta tuntuu, että tuollainen tympeä, sarkastinen vastaus ei olisi sille nuoremmalle ihan selvä. Hän saattaisi jopa tulkita, että Mäkkäreitä ei ollut, mikä on jäänyt harmittamaan isosiskoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet naisen olevan Laura Malmivaara, kun kamera tosiaan ei tarkenna häneen kertaakaan?. En minä kyllä pysty tunnistamaan.
Epäselvää puhetta ei tule hyväksyä, varsinkaan mainoksiin. Nykynuoret puhuvat törkeällä yleisvokaalilla ja mongerruksella, ja sellaista vastaan tulee taistella kaikin keinoin. Vähintään mediassa tulee olla täydellinen lausunta. Antaa todella huonon kuvan yhtiöstä.
Silti ajattelet McDonaldsia ja kirjoittelet aiheesta jopa nettipalstalle.
Oliko se mainos sittenkään niin epäonnistunut? Kannattaa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole edes huomannut koko Malmivaaraa. Onko se muka oikeasti siinä?
Sama! =) En todella oo huomannu sen olevan koko mainoksessa, ennen kuin äsken täältä luin.
Yp