Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko erikoiskahvin tilaaminen & juominen suomalaisessa kahvilassa brassailua?

Vierailija
26.02.2017 |

Omasta mielestäni on ja vahvasti. Vähän liian jenkkiä ja kansainvälistä toimintaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eivät ne oikeasti niistä erikoiskahveista tykkää, haluavat vain näyttää itseään paremmilta ihmisiltä ventovieraiden silmissä.

Vierailija
2/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotaa..... Siksihän mä sinne kahvilaan menen, että saan erikoiskahvia. Saan kotonaki keitettyä perussumpit, ei siitä viitsi yli kahta euroa maksaa.

Paitsi jos menen kahvilaan sen pulla/leivostarjonnan takia, niin sen kanssa maistuu pannukahvi paremmin. Ja silloinkin otan mielelläni jotain erikoiserää kulta katriinan sijaan, jos vain on mahdollista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai erikoiskahvit enää vuonna 2017 ole erikoinen asia? Mihinkään vuosikymmeneen ap on jämähtänyt.. Itse en ainakaan maksa 2€ tai enemmän siitä peruskahvista, jota saan keitettyä kotonakin. Kahvilassa mieluummin jotain muuta.

Vierailija
4/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkien kahvimaku on maailman kehittymättömin, pidä se pois tästä.

Todellakin tilaan just sellaisen kahvin kuin haluan, eikä tulisi mieleenikään miettiä, mitä ap tai joku muu siitä ajattelee.

"Tavallista" kahvia en juo kuin iäkkäiden sukulaisten luona.

Vierailija
5/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sitten lähteä ulkomaille joka kerta kun tekee mieli erikoiskahvia? Sitähän varten niitä on kahviloissa että niitä voi juoda.

Vierailija
6/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sitä oli joillekin, 20-30 vuotta sitten. Itse keitän joka päivä aamukahvit mutteripannulla. Vaaleapaahtoista en edes pidä oikeana kahvina. Silti en pidä itseäni kahvi-hifistelijänä, jollainen ihmisen aloittajan mielestä ilmeisesti on oltava, jos juo muuta kuin juhlamoskaa.

Vierailija
7/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkien kahvimaku on maailman kehittymättömin, pidä se pois tästä.

Todellakin tilaan just sellaisen kahvin kuin haluan, eikä tulisi mieleenikään miettiä, mitä ap tai joku muu siitä ajattelee.

"Tavallista" kahvia en juo kuin iäkkäiden sukulaisten luona.

Jaa-a, kyllä suomalaisten kahvimaku noin keskimäärin taitaa olla maailman kehittymättömin. Halvinta vaan, jotta 8 päivän kuppitahdilla tapahtuva kofeiininarkkaus ei tule kalliiksi. Nuoret suomalaiset ovat kyllä jo jonkin verran vihkiytyneet parempiin kahveihin.

Vierailija
8/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaikeammin lausuttava kahvin nimi sitä parempi. Maulla ei väliä.

Vierailija
9/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotaa..... Siksihän mä sinne kahvilaan menen, että saan erikoiskahvia. Saan kotonaki keitettyä perussumpit, ei siitä viitsi yli kahta euroa maksaa.

Paitsi jos menen kahvilaan sen pulla/leivostarjonnan takia, niin sen kanssa maistuu pannukahvi paremmin. Ja silloinkin otan mielelläni jotain erikoiserää kulta katriinan sijaan, jos vain on mahdollista

Halleluja! Tuntuu, että minua katsotaan oudosti kun selitän siskolle ja kavereille etten näe  järkeä maksaa kahvilassa paria euroa normikahvista, jota saa kotonakin. Onneksi  joku ymmärtää ja on samaa mieltä.

Vierailija
10/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esson paarissa kasvaneiden mielestä kyllä.

Normaalit ihmiset juovat, syövät ja pukeutuvat miten haluavat ja mikä tuntuu hyvältä.

Vierailija
11/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallista.

Vierailija
12/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latterajan pohjoispuolelta huutelee ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä